کد خبر: 334065
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
جوایز جشنواره فیلم انیفست رزافا آلبانی به دو پویانمایی کانون رسید

پویانمایی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت دو جایزه از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم برای کودکان و نوجوانان «انیفست رزافا ۲۰۲۳» کشور آلبانی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی «آسمان دوست داشتنی» به کارگردانی امیر مهران جایزه بهترین فیلم برای گروه سنی ۸ سال و انیمیشن «ده سالگی» به کارگردانی فاطمه جعفری جایزه ویژه برای بهترین فیلم انیمیشن جشنواره بین‌المللی فیلم برای کودکان و نوجوانان انیفست رزافا ۲۰۲۳ را از آن خود کردند.

این دو فیلم از تولیدات سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که تاکنون توانسته‌اند موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند.

دست‌اندرکاران این جشنواره کودک و نوجوان معتقدند از طریق فیلم، کودکان و نوجوانان، حقوق خود را می‌توانند به رسمیت بشناسند و با تماشای فیلم کنجکاوی فرهنگی خود را آفزایش دهند.

در این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم برای کودکان و نوجوانان «انیفست رزافا» تنها فیلم‌های کوتاه کودکان و نوجوانان انتخاب و داوری شدند.

داوری فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه این رویداد هنری را ۲۳ کودک و نوجوان ۸ تا ۱۲ سال برعهده داشته‌اند که این داوران خود ازسوی انجمن فیلم کودکان اروپا انتخاب شده‌اند.

پیش‌تر نیز انیمیشن «با چی» ساخته مهین جواهریان نیز در بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم برای کودکان و نوجوانان «انیفست رزافا ۲۰۲۰» حضور داشته است.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم برای کودکان و نوجوانان «انیفست رزافا ۲۰۲۳» از ۲۲ تا ۲۵ آبان ۱۴۰۲ (۱۳ تا ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳) در کشور آلبانی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =