درخشش نوجوانان فرهنگسرای آفرینش کانون کرمانشاه در جشنواره‌ی «افق‌های روشن»

با اعلام‌ نتایج داوری جشنواره استانی «افق‌های روشن» چهار نوجوان کارگاه ادبی «ما سی» و عضو فرهنگسرای آفرینش کانون کرمانشاه در داوری مرحله‌ی اول انتخاب، و در مرحله‌ی نهایی داوری نیز یک‌ نوجوان عضو کانون کرمانشاه به عنوان برگزیده به مرحله‌ی‌ کشوری راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، چهار نوجوان فرهنگسرای آفرینش کانون کرمانشاه در مرحله‌ی اول داوری انتخاب و یک نوجوان عضو کانون کرمانشاه به عنوان برگزیده به مرحله‌ی کشوری این جشنواره معرفی گردید.
محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان گفت: فراخوان جشنواره‌ی «افق‌های روشن» از سوی سازمان بسیج هنرمندان منتشر و پس از گردآوری آثار، داوری در دو مرحله صورت پذیرفت که خوشبختانه از این بین نیوشا امیری نوجوان فرهنگسرای آفرینش کانون کرمانشاه با کسب رتبه‌ی سوم به عنوان برگزیده به مرحله‌ی کشوری راه پیدا کرد.
لازم به توضیح است به گفته‌ی رحمت غلامی مسئول و مربی کارگاه ادبی ماسی، هدف از تشکیل کارگاه‌های ادبی در فرهنگسرای آفرینش ارتقاء سطح قلمی و دانشی نوجوانان، اعضای ارشد و همچنین والدین است.

در همین راستا در مرحله‌ی اول داوری جشنواره‌ی استانی «افق‌های روشن» آثار روبینا محمودی، نیوشا امیری، مهسا امیری و فاطمه دیناروند، چهار نوجوان عضو این کارگاه انتخاب و به مرحله‌ی نهایی راه پیدا کردند.
همچنین طبق توضیحات غلامی مسئول و مربی کارگاه ادبی ماسی، در مرحله‌ی نهایی داوری این جشنواره نیوشا امیری نوجوان فرهنگسرای آفرینش کانون کرمانشاه و عضو کارگاه ادبی «ما سی» موفق به کسب رتبه‌ی سوم و راه‌یابی به مرحله‌ی کشوری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =