دیدار صمیمی امام جمعه باشت با کودکان در کانون پرورش فکری

حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه شهرستان باشت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،حجت‌الاسلام امید  گنجه‌ای امام جمعه شهرستان باشت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  بازدید کرد و از نزدیک با مربیان و اعضا و البته کودکان به گفت‌وگو نشست.

در ابتدای این نشست صمیمی سمیه کمایی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری باشت به معرفی کانون و فعالیت‌های آن پرداخت و به سوالات میهمانان پاسخ داد.

در ادامه حجت الاسلام گنجه ای از مربیان کانون به خاطر اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی تقدیر کرد و گفت: مربیان کانون در زمانی که مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل بودند با برگزاری کارگاه‌های مختلف در فضای مجازی به خوبی عمل کردند.

وی از هنر قصه‌گویی به عنوان واسطه تربیتی نام برد و گفت: برای قصه‌گویی از قصص قرآنی استفاده شود و نکات تربیتی و دینی به کودکان و نوجوانان منتقل شوند.

حجت الاسلام گنجه‌ای افزود: زندگی شهدا به خصوص شهدای دانش آموز در محوریت برنامه‌هایی که برای کودکان ونوجوانان برگزار می شوند مدنظر قرار گیرند.

امام جمعه شهرستان باشت با بیان این نکته که نهادهای فرهنگی در رابطه با اجرای برنامه در مناسبت‌هایی مانند هفته بسیج و روز دانش آموز، روز مبارزه با استکبار جهانی، روز قدس، دهه فجر و ... هماهنگ عمل کنند گفت: تعامل و همکاری‌های بیشتر آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با کانون پرورش فکری، باعث رشد و شکوفایی بیشتر دانش آموزان خواهد شد.

در پایان این دیدار، حجت الاسلام گنجه‌ای امام جمعه شهرستان باشت از کارگاه‌های مختلف بازدید و با اعضا و البته کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو نشست.

دیدار صمیمی امام جمعه باشت با کودکان در کانون پرورش فکری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =