تقدیر از مربیان کارگاهی تابستان ۱۴۰۲ کانون کرمانشاه

با هدف ارج نهادن به زحمات انجام‌گرفته، تقدیر از مربیان کارگاهی تابستان ۱۴۰۲ کانون کرمانشاه رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف ارج نهادن به زحمات انجام‌گرفته، تقدیر از مربیان کارگاهی تابستان ۱۴۰۲ کانون کرمانشاه رقم خورد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان با تشکر از زحمات صورت گرفته، بیان داشت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی امسال در کانون کرمانشاه، نسبت به سال گذشته رشدی برابر دو و چهار دهم درصدی داشته و به تعداد مخاطبان آن سه برابر افزوده گردیده و این اتفاق به همت همکاران ما در ستاد و بزرگوارانی که کار را به انجام رسانده‌اند رقم خورده است.
وی افزود: این همیاری شما عزیزان بود که سبب شد اتفاقات خوبی را در کانون شاهد باشیم که یکی از آنها برپایی مرکز تخصصی نوجوان بود که برای اولین بار در سطح کشور به‌وقوع پیوست، دیگری برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ی والدین شامل ادبیات، داستان‌نویسی، نقد کتاب، آموزش رزین و... بود که با توجه به فعالیت‌های والدین‌محور انجام گرفت.

تقدیر از مربیان کارگاهی تابستان ۱۴۰۲ کانون کرمانشاه
زنجانی در خصوص کارگاه‌های ویژه‌ی والدین تصریح کرد: با توجه به اهمیت سیاست هم‌افزایی کانون با والدین، این اتفاق نیز برای اولین بار در سطح کشور رقم زده شد؛ تربیت همچون مثلثی است که یک ضلع آن را والدین تشکیل می‌دهند و اگر آنها به وادی کانون راه‌پیدا کنند اتفاق خوبی خواهد افتاد که این امر با همت و تلاش شما عزیزان محقق شد.
مدیرکل کانون استان  عنوان نمود: کانون برای مخاطب کودک و نوجوان دارای محیطی امن و سلامت است و تجربه‌ی حضور شما مربیان گرامی در کارگاه‌های برگزار شده از وقایع و خاطرات خوب کانون در امسال بود و ما همواره به نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما برای بالابردن سطح کمی و کیفی کارگاه‌ها در آینده، توجه داریم و بر آن شدیم تا از زحمات شما بزرگواران به صورت حضوری تقدیر نماییم.
گفتنی‌است در پایان این نشست، از یکایک مربیان کارگاهی تابستان سال ۱۴۰۲ کانون کرمانشاه، توسط مدیرکل کانون استان تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از مربیان کارگاهی تابستان ۱۴۰۲ کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =