کد خبر: 334450
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
اکران سیار «بچه زرنگ» در شهرستان انگوت

با استفاده از ظرفیت سینما سیار، پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انگوت اکران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، افسانه سادات مزین مربی مسئول مرکز کانون انگوت گفت: پویانمایی بچه زرنگ روز یکشنبه ۱۹ آذرماه سال ۱۴۰۲ با استقرار سینما سیار در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری مرکز انگوت برای کودکان و نوجوانان این شهر به نمایش درآمد.

وی بابیان اینکه شهرستان انگوت از شهرهای فاقد سینما در استان است، اظهار داشت: هنر سینما با تولید و اکران آثار مختلف، نقش مهمی در توسعه فرهنگی کشور دارد که با فراهم شدن زمینه استقرار سینمای سیار توسط کانون پرورش فکری استان و همکاری خوب اداره آموزش‌وپرورش انگوت، بیش از سیصد نفر از دانش آموزان این شهر پویانمایی بچه زرنگ را که حاوی پیام‌های تربیتی بر مبنای الگوی ایرانی اسلامی است؛ در سه نوبت به تماشا پرداختند.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: پیش‌ازاین نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در راستای ارتقای سطح نشاط اجتماعی و با استقرار تماشاخانه سیار، نمایش عروسکی و دیگر برنامه‌های بانشاط را در این شهر به اجرا درآورده بود که با استقبال چشمگیر اهالی مواجه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =