بیش از ۲۳ هزار کودک و نوجوان در استان اردبیل «بچه زرنگ» را تماشا کردند

از زمان اکران تا پایان سال ۱۴۰۲، بیش از ۲۳ هزار کودک و نوجوان در استان اردبیل پویانمایی بچه زرنگ را تماشا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، پویانمای سینمایی «بچه زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا مورد استقبال بیش از ۲۳ هزار نفر از کودکان و نوجوانان در استان اردبیل در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ قرار گرفت.

بر اساس این گزارش با اکران این پویانمایی تنها در یک سینمای شهر اردبیل، بیش از ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول از ۱۴۲ مدرسه با هماهنگی‌هایی که از سوی رابط کانون انجام گرفت به تماشای این فیلم نشستند.

همچنین با توجه به درخواست‌های علاقه‌مندان برای اکران این اثر سینمایی در شهرهای فاقد سینما، با پیگیری‌های کانون استان و مهیا شدن تجهیزات سینمای سیار، امکان نمایش این فیلم با ارائه بلیط نیم‌بها در هفت شهر استان شامل گرمی، انگوت، بیله‌سوار، اصلاندوز، مشگین‌شهر، خلخال و کوثر فراهم شد و مورد مخاطب بیش از ۳۶۰۰ نفر از دانش آموزان قرار گرفت.

برنامه هماهنگی با مدارس شهر اردبیل برای تماشای این پویانمایی تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، پویانمایی سینمایی بچه زرنگ که روایتگر داستان پسر کوچکی به نام محسن است که در طول یک سفر کوتاه به جنگل ابر در مازندران و آشنایی با یک ببر، برای نجات او از دست شکارچیان غیرقانونی تلاش می‌کند؛ با فروش بیش از ۶۲ میلیاردی توانسته است عنوان پرفروش‌ترین پویانمایی تاریخ سینمای ایران را به دست بیاورد.

بیش از ۲۳ هزار کودک و نوجوان در استان اردبیل «بچه زرنگ» را تماشا کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =