جلسه کارگروه ‌توسعه ‌مدیریت دستگاه با محوریت شاخص های عمومی سال ۱۴۰۲ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، در جلسه کارگروه توسعه مدیریت دستگاه که با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضای کارگروه با هدف آسیب شناسی شاخص عمومی با سنجه « بهبود و تحول سازمانی» برگزار شد؛ نقاط ضعف و قوت این محور بررسی شد.

زهرا آب سوران، مدیرکل کانون استان در این جلسه به اقدامات صورت گرفته پیرامون شاخص های اختصاصی و عمومی کانون در سال گذشته اشاره و از تلاش همکاران مراکز و ستاد تقدیر نمود.

بهزاد مهدی زاده، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به ۱۰ برنامه تحول سازمانی شامل نیروی انسانی، افزایش بهره وری، دولت الکترونیک، سلامت اداری، عدالت،تمرکز زدایی، مدیریت دانش، توانمند سازی و آموزش کارکنان، خدمت رسانی و اصلاح ساختار اشاره کرد و به برنامه ریزی در این راستا تاکید نمود. 

ایشان در ادامه، ضمن قدردانی از پی گیری های صورت گرفته کارشناس ارزیابی عملکرد کانون استان افزود: ارائه مستندات، نقش مهمی در بحث ارزیابی عملکرد ایفا می کند.

گفتنی است؛ در پایان جلسه نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پاسخگوی سوالات اعضای کارگروه شد و مواردی جهت توجه بیشتر برای سال جاری مصوب گردید.

جلسه کارگروه ‌توسعه ‌مدیریت دستگاه با محوریت شاخص های عمومی سال ۱۴۰۲ برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =