تقدیر از معاون پرورشی مدرسه رشد حاجی آباد در راستای طرح کانون مدرسه و جشنواره قصه گویی

کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی کانون هرمزگان با اهدا لوح از معاون پرورشی مدرسه رشد شهرستان حاجی آباد در راستای پوشش حداکثری دانش آموزان در بهره مندی از فعالیت های کانون تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فاطمه غلامزاده نخلی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی کانون هرمزگان در سفر یک روزه به شهرستان حاجی آباد با مسئولین مدرسه رشد دیدار کرد.
غلامزاده نخلی در این دیدار در راستای پیوند مدرسه با کانون پرورش فکری و پوشش حداکثری دانش آموزان در برنامه های پرورشی کانون با معاون پرورشی مدرسه رشد شهرستان حاجی آباد دیدار و گفتگو کرد.
وی از راضیه اطهری معاون پرورشی مدرسه رشد بابت برنامه ریزی مستمر برای دانش آموزان با هدف پرورش استعدادهایشان و ارتباط آنان با مرکز کانون و از نتایج این برنامه ریزی شناسایی 5 علاقمند به قصه گویی و شرکت در جشنواره شهرستان و حضور در طرح کانون مدرسه و بهره مندی از فعالیت های متنوع کانون بود با اهدا لوح قدردانی کرد.

تقدیر از معاون پرورشی مدرسه رشد حاجی آباد در راستای طرح کانون مدرسه و جشنواره قصه گویی
گفتنی است، از سایر برنامه هایی پیش رو برای دانش آموزان مدرسه رشد مشارکت فعال و معرفی آنها به فراخوان سرود کانون می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =