دو مربی کانون استان اردبیل به مرحله نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافتند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از راه‌یابی ۲ مربی کانون استان اردبیل به مرحله نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان اردبیل گفت: مرحله نهایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۷ لغایت ۳۰ آذرماه به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود و دو مربی کانون استان اردبیل در دو بخش بین‌الملل و موضوع غزه با سایر قصه‌گویان به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: با اجرای مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در ۳۱ استان کشور، فیلم قصه‌های برگزیدگان این مرحله همراه با آثار متقاضیان شرکت در بخش بین‌الملل جشنواره مورد ارزیابی داوران قرار گرفت که درنهایت، ۶۰ قصه گوی برتر با کسب نظر هیئت‌داوران در بخش پایانی جشنواره به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

ملک‌زاده فرد بابیان اینکه در مرحله نهایی جشنواره، قصه‌گویانی از کشورهای آفریقای جنوبی، انگلیس، لبنان، ترکیه، اوگاندا، اسکاتلند، آرژانتین، فرانسه، تانزانیا، لسوتو و مالزی نیز حضور دارند، اضافه کرد: در بخش بین‌الملل، لیلا خلیفه سقا مربی فرهنگی کانون اردبیل با قصه «تکم و شاختا ننه» و رقیه دشتی مربی آفرینش‌های ادبی مراکز کانون اردبیل نیز با قصه‌ای تحت عنوان«ریحانه و گلین بالا» با موضوع غزه در رقابت با قصه‌گویان ملی و بین‌المللی به روی صحنه خواهند رفت.

مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: این موفقیت در حالی به‌دست‌آمده که بیش از ۱۷ هزار نفر از سراسر کشور در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =