مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان اردبیل برگزیدگان خود را شناخت

با پایان یافتن رقابت قصه‌گویان در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان و شایستگان تقدیر این دوره از جشنواره معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هیئت‌داوران مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان اردبیل شامل خانم‌ها عزیزه ریحانی، سارا وطن‌خواه و پریسا علیزاده اقدم با ارزیابی ۲۷ قصه اجراشده در این مرحله از جشنواره، در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، با تقدیر از احمد پروستان، ظریفه رحیمی با قصه‌ی قاری ننه را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

همچنین هیئت‌داوران در بخش مدرن کلاسیک و در گروه سنی دختران و پسران، محنا مصدق، با قصه‌ی آلما، سارا خدایی، با قصه‌ی گل حسرتی و زهرا ناصری، با قصه‌ی نارگیله را حائز رتبه اول تا سوم دانسته و در این بخش از الینا جاهد، با قصه‌ی نقشه سنجابک و ستایش فرجی، با قصه‌ی آن، مان، تقدیر کردند.

در بخش زنان و مردان قصه‌های مدرن و کلاسیک نیز لیلا فرید، با قصه‌ی کیم گوژلودی (کی پر زوره) رتبه نخست را کسب کرده و لیلا نظمی، با قصه‌ی خروس و کشاورز و افسانه سادات مزین، با قصه‌ی چوم چوم در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. همچنین در این بخش یحیی یوسفی اصل، برای قصه‌ی سنجاب کوچولو و اسلام حسن‌زاده، با قصه‌ی پاداش دعای مادر مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین خداوردی خسروی، با قصه‌ی بهرام گور در بخش زنان و مردان قصه‌های آیینی و سنتی و آیناز فتحی الماس نیز باقصه‌ی نگاه در بخش سردار سلیمانی برگزیده این مرحله از جشنواره معرفی شدند.

بر اساس آرای داوران، در بخش قصه‌های نیروی انتظامی هم سعیده نیک صفت، با قصه‌ی‌ پییج ننه‌بزی به عنوان برگزیده معرفی‌شده و اکرم مداح، با قصه‌ی بهترین هدیه و احسان رضاییان با قصه‌ی فرار از ترافیک به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

و در نهایت در بخش قصه‌های کودکان مظلوم غزه نیز رقیه دشتی، با قصه‌ی ریحانه و گلین بالا برگزیده جشنواره شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =