کد خبر: 334585
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
ویژه برنامه های هفته پژوهش کانون هرمزگان اعلام شد

با همت واحد آموزش و پژوهش کانون هرمزگان ویژه برنامه های هفته پژوهش در بازه زمانی ۲۵ تا ۳۰ آذرماه با اجرای برنامه های متنوع پژوهشی، علمی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان هرمزگان ، ویژه برنامه های هفته پژوهش کانون استان هرمزگان از ۲۵ تا ۳۰ آذر ماه و با حضور کودکان ، نوجوانان ، مربیان و اولیای تربیتی در اداره کل کانون و مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزار خواهد شد.
پروین پشتکوهی مدیرکل استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت : با توجه به اینکه پژوهش زیربنای توسعه پایدار هر سازمانی است، کانون نیز مانند هر سازمان دیگری تلاش می کند فعالیت های خود را بر اساس پژوهش برنامه ریزی و اجرا کند. بر این مبنا امسال نیز هفته پژوهش در کانون استان با اجرای برنامه های متنوعی این هفته گرامی داشته خواهد شد.
وی در ادامه افزود:اختتامیه مهرواره استانی پژوهش کودک و نوجوان با عنوان رویش، برگزاری رویداد علمی ساخت و پرتاب موشک آبی ویژه کودکان و نوجوانان ,اجرای نشست تخصصی" فضای مجازی و فلسفه تربیت" ویژه والدین و اولیای تربیتی و نشست پژوهشی "خلاقیت در ایده یابی " ویژه نوجوانان ، انتشار فراخوان "طراحی گیم برد بازی های محلی استان هرمزگان " از جمله برنامه های هفته پژوهش در دفتر استان خواهد بود.
پشتکوهی با اشاره به این نکته که تحقیق و پژوهش در مراکز کانون پروش فکری واژه ای آشناست، به برنامه هایی که در طول این هفته در مراکز سراسر استان اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه زنگ پژوهش در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان با اجرای برنامه هایی نظیر قصه گویی علمی، معرفی شخصیت دانشمندان استان هرمزگان، برگزاری کارگاه های پژوهش محور ویژه کودکان و نوجوانان ، بحث آزاد علمی و معرفی و رو خوانی مجموعه کتابهای علمی جدید کانون ، اجرا خواهد شد.
گفتنی است، هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲ با شعار ملی، “پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم” برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =