اردوی هنری عکاسی اعضای دختر مراکز کانون  در بوستان «ایران کوچک کرج»

واحد هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، اردوی هنری عکاسی ویژه‌ی  اعضای علاقه‌مند نوجوان دختر مراکز کانون استان را دئر پارک ایران کوچک،  برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، ندا ساعی، کارشناس هنری این اداره‌کل ‌ با اعلام خبر برگزاری اردو گفت این برنامه،  روز پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ و در محل پارک «ایران کوچک» کرج، برگزار شد.

وی افزود پس از  نشست و دیدار صمیمانه که صبح روز پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ در مرکز شماره ۴ کانون کرج با اعضای علاقه‌مند به هنر عکاسی برگزار شده بود،  قرار شد تا این فعالیت با هدف جذب و پایدارسازی اعضای نوجوان و  تشکیل گروه ویژه‌ی هنریبرگزار شود .

این کارشناس ادامه داد  این اردو به عنوان اولین اردوی هنری استان،  برگزار شدو شرایطی فراهم شد تا این اعضا فعالیت‌ هنری عکاسی در دل طبیعت را تجربه کنند.

اردوی هنری عکاسی اعضای دختر مراکز کانون  در بوستان «ایران کوچک کرج»

ساعی  افزود در نهایت و پس از تشکیل تیم هنری و برگزاری اردوها، نمایشگاهی از نقاشی‌ها و عکس های برگزیده در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و در نظر داریم برخی از آثار عکاسی و نقاشی را نیز  به صورت بزرگ و طرح دیواری برای فضاسازی مراکز کانون و در صورت امکان فضای شهری استفاده کنیم.

گفتنی است بوستان ایران کوچک کرج، با ۷هکتار مساحت نمادهایی از استان‌های مختلف ایران را به جهت حضور اقوام مختلف در شهر کرج در خود جای داده است و ۸۰ درصد فضاها و عناصری که در این پارک به کار گرفته شده، به حوزه فرهنگ و هنر ایران مربوط می‌شود و جاذبه‌ها و آثار در مقیاس کوچکتر و با هنر دست استادکاران استان‌های مختلف ساخته شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =