طرح و ایده برای نمایش خلاق در نشست مجازی تئاتر کانون پرورش فکری مازندران

نشست مجازی طرح و ایده برای نمایش خلاق با حضور مهسا دادبود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، نعیمه خنکدار کارشناس هنری این کانون با اعلام این خبر این گفت: این نشست ویژه مربیان و کارشناسان کانون مازندران برگزار شد و « مهسا دادبود»،کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، مدرس و کارگردان تئاتر، با موضوع طرح و ایده برای نمایش خلاق کودک و نوجوان به ارایه نظر پرداخت.

 در این نشست که ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری استان برنامه ریزی و اجرا شد، در خصوص چگونگی ارایه موضوع به کودک و نوجوان برای اجرای نمایش خلاق و بداهه پردازی در پیشبرد مولفه‌های نمایش ( به عنوان یکی از اصول کار خلاق) مواردی مطرح شد.

 در ادامه این برنامه آموزشی دو ساعته که با استقبال حضار همراه بود، ضمن پرسش و پاسخ، بحث و تبادل نظر و تجربه بین مدرس و مربیان مرکز صورت گرفت.

‌شایان ذکر آنکه، مقرر شد نشست مجازی نمایش خلاق ویژه کودکان و نوجوانان در هفته های آینده با حضور مهسا دادبود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =