راهکارهای تقویت فعالیت های پژوهشی در کانون لرستان بررسی شد

همزمان با هفته پژوهش نشست تخصصی نشست تخصصی با عنوان«بررسی راهکارهای تقویت فعالیت های پژوهشی اعضای کودک و نوجوان در مراکز» با تدریس راضیه گلمرادی فرد مدرس مرکز نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان دراتاق آنلاین جلسات اداره کل کانون لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ ویژه‌ برنامه هفته پژوهش با شعار « مساله‌شناسی کلید نوآوری و پیشرفت» در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان لرستان درحال اجرا هستند.
براساس این گزارش: امروز 28 آذرماه1402 نشست  تخصصی نشست تخصصی با عنوان«بررسی راهکارهای تقویت فعالیت های پژوهشی اعضای کودک و نوجوان در مراکز» با تدریس راضیه گلمرادی فرد مدرس مرکز نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان دراتاق آنلاین جلسات اداره کل کانون لرستان با حضورمربیان مراکز سراسر استان لرستان برگزار شد.

راهکارهای تقویت فعالیت های پژوهشی در کانون لرستان بررسی شد


راضیه گلمرادی در ابتدای این نشست ضمن بیان تعاریفی از پژوهش گفت: پژوهش از جمله فعالیت هایی ست که ما را به راحتی به اهداف تربیتی و پرورش کودکان ونوجوانان می رساند، پژوهشگری و پژوهش محوری روشی موفق در رشد و استعدادیابی کودکان و نوجوانان است که این مهم در آینده نقش بسزایی در رشد علمی کشور خواهد داشت.
وی انجام فعالیت های پژوهشی حوزه کودک و نوجوان در بستری شاد و مطلوب و به دور از خستگی را در مراکز توصیه کرد و در خصوص انعطاف در آموزش علمی، نیاز به پیشرفت، ایجاد روحیه عدم تعادل شناختی مطالبی را با ذکر مثال هایی توضیح داد.
در این نشست مربیان با راهکارهای تقویت پژوهش مانند: ایجا مثلث پژوهشی، ایجاد روحیه پرسشگری،ترغیب کودکان و نوجوانان به تخیل، آموزش خلاقیت، مشارکت اعضا در برنامه ریزی های مراکز، فرصت انتقال و اظهار نظر و... بیشتر آشنا شدند.
درادامه این نشست تخصصی عکس و فیلم های آموزش برای درک بهتر مطالب به نمایش درآمد و مدرس کارگاه به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

راهکارهای تقویت فعالیت های پژوهشی در کانون لرستان بررسی شد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =