کد خبر: 334782
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
بازدید اعضای باشگاه خبری کودک و نوجوان کانون هرمزگان از خبرگزاری ایرنا

مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان هرمزگان ضمن اشاره به تاریخچه ایرنا گفت: نوجوانان امروز در نرم‌افزار فعال هستند. کافیست یک موضوع به آنها داده شود تا به بهترین نحو آن را رسانه ای کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، کمیل بهشتیان، مدیر خبرگزاری ایرنا، بعد از ظهر دوشنبه (۲۷ آذر) در دیدار با اعضای کانون هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از تشکیل باشگاه خبری کودک و نوجوان و ایجاد فرصت به جهت توانمندی اعضا در حوزه خبر و اطلاع رسانی گفت: ما از ورود اعضای کانون پرورش فکری در حوزه اطلاع رسانی استقبال می‌کنیم. این کار بسیار مفید است چرا که ما در شرایط تحریم اقتصادی و تهاجم سایر رسانه ها هستیم و اعضای نوجوان در حوزه رسانه بسیار فعال هستند و این موضوع کمک کننده است.

 وی با اشاره به تاریخچه خبرگزاری ایرنا با اعضا به گفتگو نشست و گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی حدود ۹۰ سال پیشینه دارد. این خبرگزاری از سال ۱۳۱۳ تحت عنوان آژانس فارس تاسیس شد و بعد از انقلاب اسلامی به خبرگزاری جمهوری اسلامی تغییر نام داد.سبک خبرنویسی در هر خبرگزاری متفاوت است اما ایرنا خود را در تقابل با سایر رسانه ها نمی‌بیند؛ بلکه در کنار آنها است.
بهشتیان با اشاره به اینکه ایرنا، خبرگزاری رسمی کشور است، اظهار کرد: ایرنا، خبرگزاری مادر در کشور است که اخبارش به چند زبان ترجمه می‌شود و در سایت ها و روزنامه های مختلف منتشر می‌شود. 

در ادامه اعضای خبرنگار کانون هرمزگان با هومن محمد کرمی خبرنگار رسمی خبرگزاری ایرنا پیرامون خبر و رویدادهای خبری و وقایع روز به گفتگو نشستند.
بازدید از سایت خبری و نحوه بارگزاری خبر و آشنایی با ابزار های قدیمی و بروز ضبط صدا پایان بخش این بازدید بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =