کد خبر: 334828
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
بازدید 52
ویژه برنامه علمی پژوهشی کاوش برگزار می‌شود

نهمین همایش علمی پژوهشی کاوش ویژه اعضا و مربیان پژوهشگر استان در تاریخ ۳۰ آذرماه همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم نهمین همایش علمی پژوهشی کاوش ویژه اعضا و مربیان پژوهشگر استان در تاریخ ۳۰ آذرماه همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری برگزار می‌شود. 

این همایش شامل دو بخش است که در بخش اول آن اعضا در ۵ کارگاه علمی شامل کارگاه‌های نانو، زیست شناسی، نجوم، هوافضا و باستان شناسی به فعالیت‌های علمی می‌پردازند.

در بخش دوم نیز که در سالن همایش مجتمع کانون برگزار می‌شود، ویژه برنامه‌ای به منظور از تجلیل و تقدیر از پژوهشگران کودک و نوجوان و مربیان پژوهشگر  استان برگزار خواهد شد.  در این بخش اعضای پژوهشگر فعال در کارگاه‌های علمی کانون و همچنین مربیانی که در بخش‌های پایان‌نامه و جستار نویسی هفته پژوهش کانون به ارائه اثر پرداخته بودند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. 

امسال نهمین سال متوالی است که این برنامه با هدف ترویج و تقویت فعالیت‌های پژوهشی با تاکید ویژه بر مخاطبان کودک و نوجوان، برگزار می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =