کانون پروش فکری کهگیلویه و بویراحمد پذیرای تجربیات ارزشمند بازنشستگان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های تجربه نام برد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری  کهگیلویه و بویراحمد ، کبری اخلاقی نیا در آیین جشن یلدا در جمع بازنشستگان و اعضای کانون پرورش فکری گفت: بهره‌گیری از تجربیات بازنشستگان به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند محسوب شده و تربیت نسلی با احترام و مسئولیت‌پذیر را بدنبال خواهد داشت.
وی اظهار داشت: خرسندیم که در این ویژه‌برنامه کودکان و نوجوانان در کنار پدربزرگ ها و مادربزرگ های خود شاد و به انتقال تجربیات می پردازند.

هم‌چنین محمدتقی جلیلی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از توجه‌ی مدیرکل کانون که به عنوان مقام مسئول دستگاهی فرهنگی که حوزه‌ی فعالیت آن کودک و نوجوان است و به درستی موفقیت نسل فردای جامعه را در گروی بهره‌گیری از قشر مسن و بازنشسته می‌بیند بیان کرد: هریک از بازنشستگان توانمندی‌هایی دارند که لازم است با مشارکت دستگاه‌ها و آحاد جامعه در توجه به آنان و بهره‌گیری از تجربیات سال‌ها فعالیت خالصانه و مجدانه مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است ویژه برنامه " شب چله با نوه‌ام" از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =