قصه‌گوی قمی در بخش قصه‌های غزه در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی تقدیر شد

حاج‌آقا موسی کاظم از قم با قصه «غزه» از استان قم در اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش غیررقابتی قصه‌های غزه مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، همزمان با برگزاری اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی  برترین‌های قصه‌های «نیروی انتظامی» و «غزه» در بخش غیررقابتی با همراهی سرهنگ شعبان اولادی، معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا و حامد علامتی مدیرعامل کانون معرفی شدند.

بر همین اساس در بخش غیررقابتی قصه‌های غزه فاطمه محمودی از استان آذربایجان شرقی با قصه «نام پاکن»، رقیه دشتی از اردبیل با قصه «ریحانه و گلیم بالا» و همچنین حاج‌آقا موسی کاظم از قم با قصه «غزه» تقدیر شدند.

مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور شعبان اولادی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری و رکنی‌زاده مشاور مدیرعامل کانون انجام شد.

در مراسم پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، که روز ۳۰ آذر در یزد برگزار شد حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جمعی از هنرمندان و پیش‌کسوتان عرصه قصه و قصه‌گویی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =