توزیع متوازن مراکز فرهنگی‌هنری در شهر کرمان انجام خواهد شد

رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان مطرح کرد: در صورتی که استان زمین مورد نیاز برای ساخت مرکز فرهنگی‌هنری را در اختیار کانون قرار دهد در هیات‌مدیره کانون پرورش فکری هزینه ساخت ساختمان در کرمان مطرح و سعی می‌شود اعتبار آن تامین شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش، محمدمهدی فداکار استاندار، محمدرضا پورابراهیمی و محمد مهدی زاهدی نمایندهای مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش و استان و اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آموزشی‌رفاهی فرهنگیان کرمان ۷ دی ۱۴۰۲ برگزار شد.

بنابر این خبر، اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با ارایه گزارشی از عملکرد کانون کرمان بیان کرد: کانون پرورش فکری استان کرمان با دارا بودن قریب به ۴۰ مرکز که توانسته طی سال‌های گذشته بیش از ۱۵۰ جایزه بین‌المللی را به دست آورد یکی از مهمترین مراکز تربیتی است و باید مورد حمایت بیش از پیش قرار گیرد.

خدادادی با سپاس از نگاه فعلی وزیر آموزش و پرورش به کانون از حمایت‌های ستاد مرکزی به ویژه مدیرعامل محترم آقای دکتر علامتی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تشکر کرد و افزود: در استان هم به ویژه از سوی استانداری و اداره‌کل آموزش و پرورش جایگاه کانون به عنوان یک نهاد متولی مورد اعتنا است و این باعث شده است طرح‌هایی چون؛ کانون مدرسه، پویش کتاب‌خوانی، جشنواره‌ها و مهرواره‌هایی چون قصه‌گویی، سوگواره ملی بچه‌های اربعین و... بیش از پیش مردمی شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان همچنین به چند چالش موجود در کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از جمله عدم توزیع متوازن مراکز در شهر کرمان اشاره کرد و گفت: بیش از دو دهه است که مرکز فرهنگی‌هنری ثابت در کرمان بنا نشده است حال آنکه یکی از مهمترین اهداف کانون ایجاد عدالت فرهنگی است و می‌طلبد که در این زمینه همتی ملی و استانی به همیاری هم بیایند.

در ادامه وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت‌های انجام شده را ستود و درباره ضرورت مرکز در بخش غرب شهر کرمان گفت: در صورتی که استان زمین مورد نیاز را در اختیار کانون قرار دهد در هیات مدیره کانون پرورش فکری هزینه ساخت ساختمان در  شهر کرمان مطرح و سعی می‌شود اعتبار آن تامین شود.

رضا مراد صحرایی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این فعالیت‌ها را یکی از مصادیق مهم کار فرهنگی خوب خواند.

توزیع متوازن مراکز فرهنگی‌هنری در شهر کرمان انجام خواهد شد

توزیع متوازن مراکز فرهنگی‌هنری در شهر کرمان انجام خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =