کد خبر: 335363
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
بازدید 963
برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

امروز به مناسبت تولد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر در  تمامی مراکز فرهنگی- هنری کانون استان با حضور اعضا، مراسم جشن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، امروز به مناسبت تولد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر در  تمامی مراکز فرهنگی- هنری کانون استان با حضور اعضا، مراسم جشن برگزار شد.

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهار

کانون بهار در قالب طرح کانون -مدرسه مسابقه نقاشی با موضوع ساخت کارت پستالی برای مادر به مناسبت روز مادر برای بچه‌های پایه دوم و چهارم ابتدایی برگزار کرد و در پایان بعد از پذیرایی به دو نفر از اعضا که آثار خلاقتری انجام داده بودند به قید قرعه جایزه اهدا کرد

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شهرستان نهاوند

به مناسبت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مدرسه حاج نصرتی با حضور ۳۴ نفر از دانش آموزان پایه سوم برنامه اجرا شد. در این برنامه در خصوص ولادت حضرت زهرا (س) و آشنایی با شخصیت والای ایشان توضیحاتی داده شد و نیز کاردستی آموزش داده شد.

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر دمق

اجرای فعالیت‌های مرتبط با میلاد حضرت زهرا(س)، روخوانی و معرفی کتاب، معرفی وقایع و ایام، معرفی القاب حضرت زهرا(س) و شرکت در جشن میلاد حضرت زهرا (س) در مدرسه سمیه در طرح کانون- مدرسه صورت گرفت.

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ازندریان

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها برنامه‌ای با عنوان بانوی بهشتی برای 30 نفر از دانش‌آموزان مدرسه انقلاب اول در مرکز فرهنگی- هنری ازندریان برگزار شد. در این برنامه ابتدا درباره شخصیت حضرت زهرا (س)، کرامت و زندگی ایشان برای اعضا توضیح داده شد و سپس قصه ای از تولد ایشان و احادیثی در باب ایشان بیان شد و بعد از بیان علت نامگذاری همین روز بعنوان روز مادر، اعضا با راهنمایی مربی کارت پستال هایی برای هدیه به مادرانشان درست کردند.

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر مریانج

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن در طرح کانون مدرسه مربی مرکز در مدرسه شهید رجایی حضور یافت و برای دانش آموزان ساخت اوریگامی قلب را انجام داد.

همچنین به مناسبت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی طرح کانون مدرسه  با حضور دانش آموزان هنرستان اندیشه و  دانش آموزان مدرسه شهید موسوی هنر در مرکز مریانج انجام گرفت و در این روز فعالیت‌هایی با معرفی سردار و چگونگی شهادت و ساخت اوریگامی پروانه به یاد سردار و مسابقه و شعر خوانی انجام شد.

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر لالجین

در طرح کانون و مدرسه این هفته  مرکز فرهنگی -هنری لالجین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، همچنین آموزش سفیران سلامت با همکاری مدرسه  شهید شیرینی برنامه خود را که شامل ساخت کاردستی و قصه گویی بود انجام داد.

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ملایر مرکز شماره 3

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) دو جشن توسط مرکز شماره  سه ملایر برگزار گردید که دانش آموزان پایه چهارم  مدرسه حاج ریسی در کانون حاضر شدند و   ساخت گل کاغذی جهت اهداء به مادران شاخص‌ترین فعالیت این روز بود. همچنین مربیان این مرکز در مدرسه حاج زرگرها حاضر شده و به اجرای برنامه‌های شعرخوانی، مسابقه و نقاشی پرداختند.

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 همدان

این مرکز با همکاری مدرسه موسوی در برگزاریبرنامه جشن ولادت حضرت فاطمه و روز زن را برگزار کرد و در این روز معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا توسط زهرا باقرپور و اجرای مسابقه توسط هادی لایقی در برنامه‌ای مشترک صورت گرفت.

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تویسرکان

طرح کانون و مدرسه اجرا شد و دانش آموزان در کانون حاضر دشه و برنامه‌هایی در خصوص روز مادر برای آنها اجرا شد.

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 همدان

طرح کانون- مدرسه با اجرای برنامه های متنوع به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها شهیدسلیمانی اجرا شد.

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 5 همدان

همزمان با ولادت مبارک حضرت زهرا (س)  طرح کانون-مدرسه در مدرسه فلسطین برای 26 نفر از دانش آموزان برگزار شد. در این برنامه ابتدا به معرفی شخصیت حضرت زهرا اشاره شد. سپس قصه داوری مادر اجرا شد و بعد شعر خوانی انجام گرفت. دانش آموزان با کمک شهرزاد بیاتی مربی هنری مرکز  کارت پستال را برای هدیه روز مادر تهیه کردند.

برگزاری جشن «تولد مادر» در مراکز همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر شیرین‌سو

برگزاری کارگاه سفالگری به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت روز مادر با موضوع  «مادرانه» در مرکز شیرین سو انجام گرفت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر قهاوند

در این مرکز با حضور اعضای نوجوان دختر و اعضای کلاس ادبی جشن میلاد بی بی دو عالم و همچنین چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد .
در این برنامه مربیان مرکز  رشادت‌های سردار سلیمانی و بیان حس نوع دوستی و پایمردی‌های سردار سلیمانی را برای اعضا تشریح کردند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سرکان

این مرکز با همکاری دبستان پدر برنامه  ولادتحضرت زهرا (س) را با اجرای برنامه مختلف چون سرودُ، دکلمه، مولودی خوانی  و دلنوشته اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =