کد خبر: 335378
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
بازدید 64
دیدار مدیرکل کانون با فرماندار و شهردار تویسرکان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از مراکز فرهنگی- هنری شهرستان تویسرکان و شهر سرکان بازدید و با فرماندار و شهردار تویسرکان برای پیشبرد فعالیت‌های کانون دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از مراکز فرهنگی- هنری شهرستان تویسرکان و شهر سرکان بازدید و با فرماندار و شهردار تویسرکان برای پیشبرد فعالیت‌های کانون دیدار کرد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر در بازدید از مراکز شهرستان تویسرکان و شهر سرکان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های طرح کانون- مدرسه قرار گرفت و با دانش‌آموزان صحبت کرد.

وی در ادامه در دیدار با فرماندار به قدمت و فعالیت‌های کانون اشاره و تصریح کرد: کانون یک مرکز تخصصی برای کودکان و نوجوانان بوده که محوریت فعالیت‌های آن براساس کتاب است.

ابراهیمی‌هژیر افزود: کانون پرورش فکری شهرستان تویسرکان یکی از مراکز قدیمی و فعال بوده که البته یک کتابخانه پستی و سیار روستایی هم در آن فعالیت می‌کند و به کودکان و نوجوانان در مناطق دور از شهر و در روستاها خدمات‌رسانی می‌کنند و نیز مدارس این شهرستان را پوشش می‌دهند.

دیدار مدیرکل کانون با فرماندار و شهردار تویسرکان

وی با بیان اینکه از فرماندار درخواست کمک و توجه خاص به کانون را داریم، تصریح کرد: سینما کانون تویسرکان نیازمند تجهیز است و اگر مجهز شود می‌تواند یکی از سالن‌های کاربردی و استاندارد برای اجرای برنامه‌ و نمایش فیلم ویژه کودکان و نوجوانان شود.

سپس فرماندار تویسرکان ضمن تشکر از خدمات فرهنگی- هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: حوزه کودک و نوجوان بسیار اهمیت دارد و از مدیر مرکز می‌خواهیم تعامل خوب و گسترده‌ای با نهادهای دیگر داشته و در جلسات فرمانداری شرکت کند.

افشاری ادامه داد: اگر تلاش و پشتکار در انجام کاری وجود داشته باشد به طور قطع شاهد دستاوردهای خوبی خواهیم بود و این همان چیزی است که در دولت آقای رئیسی می‌بینیم.

وی افزود: در طول چهار ماه اخیر با تلاش شبانه‌روزی فرمانداری توانستیم تویسرکان را در سطح جهان معرفی کنیم و چند ثبت جهانی و یک ثبت ملی داشته باشیم.

افشاری خاطرنشان کرد: گردوی تویسرکان و کاروانسرای فرسفج ثبت جهانی شد و این ثبت‌نام اثر خود را بر زندگی و معیشت مردم شهر و روستاها خواهد گذاشت.

وی افزود: نقش کانون در معرفی میراث‌های به جا مانده از گذشته که مایه مباهات و افتخارمان است در هر گوشه از این شهر و دیار به کودکان و نوجوانان بسیار مهم و موثر است.

فرماندار گفت: مجموعه فرمانداری حمایت خود را از فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون اعلام می‌کند.

دیدار مدیرکل کانون با فرماندار و شهردار تویسرکان

در ادامه مدیرکل کانون با شهردار تویسرکان دیدار کرد و گفت: کانون برای پیشبرد بهتر فعالیت‌های خود به همراهی و همکاری نهادها و ارگان‌های شهر نیاز دارد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر تصریح کرد: شهرداری در زیباسازی فضای جلوی کانون و ایمن سازی آن و انجام کارهای فرهنگی مشارک می‌تواند کمک‌رسان خوبی باشد.

سپس شهردار تویسرکان اشاره کرد: شهرداری فعالیت‌های فرهنگی بسیاری دارد و چه خوب است که این کارها مشترک با کانون انجام شود تا تاثیرات بهتری بر جامعه هدف یعنی کودک و نوجوان داشته باشیم.

وی به آموزش شهروندی در کانون در کاری مشترک با شهرداری تاکید و خاطرنشان کرد: آموزش شهروندی از دوران کودکی و نوجوانی آن هم از طریق هنر و کتاب بسیار اهمیت دارد و کانون می‌تواند این کار را با توجه به تخصص و تجربه مربیان خود انجام دهد.

دیدار مدیرکل کانون با فرماندار و شهردار تویسرکان

سپس از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سرکان بازدید کرد و با دانش‌آموزان که در حال نقاشی و نوشتن دلنوشته برای سردار سلیمانی بودند گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و روند و فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت .

دیدار مدیرکل کانون با فرماندار و شهردار تویسرکان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =