مدیرعامل کانون بر دعوت از هنرمندان برجسته تئاتر تأکید کرد

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری همزمان با تماشای آخرین اجرای نمایش «همه بگید سیب» در مرکز تئاتر کانون بر دعوت از هنرمندان برجسته‌ی تئاتر کودک و نوجوان تأکید داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «همه بگید سیب» به کارگردانی شراره طیار که با استقبال مخاطبان مواجه شد، پس از ۹۰ اجرا در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به کار خود پایان داد.

حامد علامتی پس از پایان این نمایش ضمن تشکر از گروه هنرمندان بر لزوم حمایت از تولید و اجرای آثار ارزشمند نمایشی با مضمون‌های تعلیمی و تربیتی فرهنگ ایرانی_‌اسلامی تاکید کرد.

وی ضمن بازدید از سایر سالن‌های این مرکز، از راه‌اندازی پلاتو اجرای آیینه ابراز خشنودی کرد و گفت: امسال بازسازی و نوسازی سالن‌ها و تجهیز کارگاه دکور و عروسک مرکز تئاتر کانون را در دستور کار داریم که این پروژه طی چند مرحله وارد فاز اجرایی خواهد شد .

مدیرعامل کانون پرورش فکری در گفت‌وگو با سعید زین‌العابدینی معاون مرکز تولید تئاتر کانون، ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران مرکز تئاتر اظهار امیدواری کرد که با دعوت از هنرمندان برجسته‌ی تئاتر کودک و نوجوان و نیز حمایت از نمایش‌گران کانونی و جوانان نخبه و با استعداد، فصل تازه‌ای در تئاتر کودک و نوجوان رقم بخورد.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان لاله تهران واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =