کد خبر: 335623
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
بازدید 118
کلاس درس حاج‌قاسم تشکیل شد

مراسم یادبود شهدای دانش‌آموز حادثه دلخراش گلزار شهدای کرمان در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، امروز ۱۸ دی ۱۴۰۲، هم‌کلاسی‌های دانش‌آموزان شهید حادثه بمب‌گذاری گلزار شهدای کرمان گردهم آمدند و همراه با خانواده این شهیدان و وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش و سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یاد و خاطره این عزیزان از میان‌رفته را تازه کردند.

بنابر این خبر، کلاس درس حاج‌قاسم با ۷۰۰ دانش‌آموز حاضر و ۲۳ دانش‌آموز شهید با روح همیشه حاضر تا ابد، پرشکوه تشکیل شد.

این در حالی است که، رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش در ساعت تدریس درس پایمردی و ایستادگی بیان کرد: مرگ حق است ولی خوشا به حال کسانی که مرگ این‌چنین عاشقانه را انتخاب می‌کنند. حاج قاسم در جبهه جنگ یک فرد و یک فرمانده بود ولی وقتی شهید شد به یک مکتب، یک منش و یک اندیشه تبدیل شد.

وی افزود: حاج‌قاسم کلید همه خوبی‌ها را عشق ورزیدن به مردم می‌دانست. او خوبی را در عشق به صلح، آرامش و خوبی‌ها ، خوب بودن و خوبی کردن می‌دید. حاج‌قاسم عشق مبتنی بر فطرت الهی، عشقی که فرد جانش را برای مظلومان یهودی، مسیحی و  ... نه تنها مسلمان به خطر می‌اندازد دانست.

مرادصحرایی ادامه داد: امروز باید دشمن را خوب بشناسیم. ما فرزندان حاج قاسم هستیم و روبروی ضارب می‌ایستیم. حاج‌قاسم مکتبی است که در یکایک کلاس‌های درس سراسر کشور فارغ از همه سلیقه‌ها و گرایش‌ها جاری و ساری است.

کلاس درس او از کرمان آغاز شده ولی در کرمان نخواهد ماند. قبولی‌های دی‌ماه ما بهترین قبولی‌های تاریخ هستند. آن‌ها نمادی از نسل ظهورند. نسلی که شیطان در حال نابودی آنهاست ولی کورخوانده است. آن‌ها با این اقدام بزدلانه و خبیثانه می‌خواهند این مکتب را خاموش کنند اما این شدنی نیست.

وزیر آموزش و پرورش در کلاس درس حاج‌قاسم گفت: مبادا گول آدرس غلطی را که می‌دهند بخورید. داعش مسئولیت این حرکت را قبول کرده اما داعش یعنی آمریکا و اسراییل. آدرس غلط ندهند داعش اسباب است و هر کسی در هرجایی از آمریکا و اسراییل دفاع کند دستش در خون دانش‌آموزان ما دخالت دارد.

وی در پایان افزود: حامل پیام رئیس‌جمهور هستم و به یکایک شما تسلیت عرض می‌کنم و هشدار می‌دهم تقاص این شهدا گرفته خواهد شد. نور این شهدا خاموش نشدنی است. شیطان‌صفتان و استکبار بداند همانطور که نور امام‌حسین(ع) خاموش نشد این نورها هم سلسله‌جنبان و ادامه همان راه خواهد بود. باخت در راه حسینیان راه ندارد.

راهی است راه عشق که هیچش کناره نیست

آنجا جز آن که جان بسپارند،  چاره نیست

...

کلاس درس حاج‌قاسم تشکیل شد

کلاس درس حاج‌قاسم تشکیل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =