کد خبر: 335649
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
برگزاری سومین جلسه هماهنگی تعلیم و تربیت استان خوزستان

سومین جلسه هماهنگی تعلیم و تربیت استان خوزستان با حضور سرپرست اداره کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، سومین جلسه هماهنگی تعلیم و تربیت استان با حضور مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان، حبیب آل کرد سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و معاونین آموزشی، در اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان برگزار شد.

آل کرد در این جلسه ضمن تأکید بر ادامه همکاری کانون و مدارس آموزش پرورش در اجرایی شدن طرح «کانون مدرسه» افزود؛ این طرح با هدف هم‌افزایی بیشتر میان مدارس مقطع ابتدایی با مراکز فرهنگی هنری کانون و بهره‌مندی دانش آموزان از فعالیت‌های فرهنگی و هنری غیررسمی از ابتدای سال تحصیلی جدید در حال اجرا است و امید است با تعامل بیشتر این دو نهاد فرهنگی، دانش آموزان علاوه بر استفاده از آموزش‌های یک روزه در طرح با سایر فعالیت‌ها و کارگاه‌های کانون آشنا شده و والدین در جهت تقویت استعداد فرزندان خود در زمینه قصه‌گویی، نقاشی، نمایش، خوشنویسی و... اقدام نمایند.

وی همچنین در ادامه به طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» اشاره کرد و توضیح داد؛ طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های در خصوص پوشش محلات هدف دفاتر تسهیلگری و با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود در حال برنامه‌ریزی است که در این طرح مناطق کم برخورداری از جمله زویه، حصیرآباد، منبع آب، سیاحی، عین دو و... تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =