کد خبر: 335654
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
بازدید 195
اکران سیار انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» در کرمان

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» برای کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار استان کرمان به صورت سیار اکران شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مهدیه عاقبتی کارشناس مسئول‌فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و نماینده استان برای اکران انیمیشن «بچه‌زرنگ» بیان کرد: پیرو هماهنگی‌ها به منظور رفع نیاز مناطق کم‌برخوردار در شهرستان‌های اطراف استان کرمان که فاقد سینما بودند و همراهی مسئولن مراکز فرهنگی‌هنری کانون انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» در شهرستان‌های جیرفت، پاریز، راین و رودبار جنوب به صورت سیار و با استفاده از دو دستگاه  پخش فیلم «dcp» اکران شد.

بنابر این خبر، تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در ۴۰ سانس در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جیرفت این انیمیشن را دیده‌اند.

همچنین، در پاریز ۷۳۹ کودک و نوجوان در شش سانس طی سه روز در سالن نمایش کانون پرورش فکری این شهرستان به تماشای این انیمیشن سینمایی نشستند.

 این در حالی است که، ۷۶۰ دانش‌آموز طی دو روز در راین و هزار و۵۰۰ دانش‌آموز در رودبار جنوب در سالن‌های اداره آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به دیدن «بچه‌زرنگ» آمدند.

بر همین اساس، اکران «بچه‌زرنگ» در سینماهای ثابت شهرستان‌های کرمان(سینماهای آسیا و شهرتماشا)، رفسنجان(سینما گلستان امین) برای ۲۰۹۶ نفر، شهربابک (سینما نور) برای ۱۵۰۰نفر، سیرجان(سینما قدس) برای ۲۵۰۰ نفر، انار(سینما امین) برای ۲۷۰۰ نفر و ریحان‌شهر زرند برای ۱۵۰۰ کودک و نوجوان انجام شده است.

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» اثر جدید کانون به تهیه‌کنندگی حامد جعفری محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه «هنر پویا» است که به همت یک گروه ۲۵۰ نفره از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است.

هومن حاجی‌عبداللهی، میرطاهر مظلومی و هدایت هاشمی از جمله صداپیشگان و سعید شیخ‌زاده مدیر دوبلاژ این اثر هستند.

این انیمیشن با جذب بیش از ۱میلیون و ۵۰۰هزار مخاطب در سینماها، رکورد پرمخاطب‌ترین انیمیشن و پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران را در اختیار دارد و اکران آن همچنان ادامه دارد.

اکران سیار انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» در کرمان

اکران سیار انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» در کرمان

اکران سیار انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» در کرمان

اکران سیار انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» در کرمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =