تقدیر از تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهر خمین

همزمان با هفته فرهنگی خمین در برنامه «بر آستان آفتاب» از تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری برای اجرای برنامه‌های متنوع در شهرهای استان مرکزی قدردانی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در برنامه «بر آستان آفتاب» (هفته فرهنگی خمین و سالروز تولد معمار کبیر انقلاب امام خمینی) مصادف با تولد حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با حضور در روستاهای شهر خمین (فرنق، دهنو و ورچه) در استان مرکزی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود اجرا کرد.

برهمین اساس در این مراسم از تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مجری و اجراکننده برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان قدردانی شد.

تقدیر از تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهر خمین

در این برنامه فاطمه طباطبایی عروس امام خمینی(ره) ضمن تشکر از مجریان برنامه گفت: برای ما زن‌ها این افتخار است که می‌توانیم به آن مرتبه و کمال برسیم، خوشحالم که تقدیر کنم از مادران شهدا و جانبازان و شهدایی که خون خود را برای به ثمر رساندن انقلاب دادند.

در پایان با حضور آیت‌الله عبدالحسین معزی عضو دفتر مقام معظم رهبری و نماینده رهبری در هلال‌احمر، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی عضو هئیت رئیسه خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبری در استان مرکزی و امام جمعه اراک، فاطمه طباطبایی عروس امام(ره) و رئیس هیئت امنا پژوهشکده امام خمینی، علی کمساری رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره)، بهنام نظری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از برگزارکنندگان برنامه «بر آستان آفتاب» قدردانی شد. اجرای این برنامه را سیدجواد هاشمی برعهده داشت.

تقدیر از تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهر خمین

تماشاخانه سیار کانون از ۱۴ تا ۱۸ دی ۱۴۰۲ به استان مرکزی سفر کرد و در روستاهای مختلف اجرای برنامه داشت.

یادآوری می‌شود تماشاخانه‌های‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق کم‌برخوردار به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =