اجرای ویژه برنامه‌ی «رفیق شهیدم» در البرز

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز همگام با اعضا و مربیان کانون در سراسرکشور با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری وادبی، اقدام تروریستی دشمنان اسلام را محکوم کرده و  یاد و خاطره‌ی شهدای کودک و نوجوان این حادثه را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری البرز، این برنامه‌ها با عنوان «رفیق شهیدم» در تمامی مراکز کانون استان، اجرا شد.

اجرای ویژه برنامه‌ی «رفیق شهیدم» در البرز

در مرکز شماره‌ی ۲ کانون کرج، روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ فعالیت‌های مختلفی از جمله معرفی وقایع ، شعر خوانی از شعر«شهید» از کتاب «چشمه‌ی نور»، بحث آزاد با موضوع شهدا و کاردستی ساخت گل لاله به یاد شهدای کودک و نوجوان این حادثه‌ی تروریستی اجرا شد.

اعضای مرکز شماره‌ی ۳ کانون کرج نیز در برنامه‌ی مشابهی با ساخت گل لاله، اجرای سرودهای «رفیق شهیدم و ایران» و دلنوشته، به شهدای این حادثه به ویژه  ۲۳ شهید کودک و نوجوان ادای احترام کردند.

همکاران و اعضای مراکز شماره ۴ کانون کرج و مجتمع کانون پرورش فکری کودکانن و نوجوانان البرز نیز با برگزاری کارگاه دلنوشته برای شهدا، کاردستی و ساخت طرح دیواری این روز را گرامی داشتند.

مربیان مرکز هشتگرد نیز با توجه به قرار گرفتن در آستانه‌ی ماه «رجب» و معرفی این ایام به صورت ویژه به معرفی  «لیله الرغائب» پرداخته و  باحضور  اعضای نوجوان مرکز ویژه برنامه«آرزوهایی برای صلح» را  برگزار کردند.

درحاشیه‌ی  این برنامه اعضا با روشن کردن شمع و گفتگو ی گروهی  یاد و خاطره کودکان شهید  حادثه‌ی تروریستی  کرمان و کودکان آسیب دیده از جنگ و کودکان غزه  را زنده نگه داشتند.و پیرامون چگونگی تبدیل آرزوها به اهداف در قالب فعالیت بحث آزاد به صحبت پرداختند.

گفتنی است این فعالیت‌ها در مراکز کانون استان نیز روز پنجشنبه ۲۱  دی ماه ۱۴۰۲، همزمان با سراسر کشور،  به مناسبت گرامی داشت هفتیمن روز شهادت شهدای حادثه‌ی تروریستی گلزار شهدای کرمان و عزیزانی که روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲، برای حضور در چهارمین مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به گلزار شهدای کرمان رفته بودند و متاسفانه در اقداام تروریستی جنایتکارانه به شهادت رسیدند، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =