۹ کودک و نوجوان مازندرانی برگزیده نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری شدند

در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۹ کودک و نوجوان مازندرانی برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این دوسالانه  در مجموع ۳هزار و ۴۶۳ اثر در رشته‌های نقاشی، خوش‌نویسی، سفال‌گری و عکاسی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که از مازندران نیز ۸۳ اثر شرکت کردند.

در رشته خوش‌نویسی ۲۲ اثر -  در رشته عکاسی ۱۰ اثر- در رشته سفال‌گری ۲۰ اثر و در رشته نقاشی ۳۱ اثر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران به دبیرخانه این دوسالانه ارسال شد که در نهایت ۹ نفر از این هنرمندان توانستند به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شوند.

بر همین اساس: در بخش سفال:

 سیده مهرنوش حسینی از نکا، برگزیده نو نگاه - مبین رحمتی از نکا، برگزیده بخش نو نگاه -رومینا حمزه از نکا، شایسته بخش نو نگاه - امیر کیوان کربلایی از بهشهر، شایسته بخش نو نگاه شدند.

در بخش خوشنویسی

معصومه رستمیان از پل سفید، شایسته تقدیر بخش نونهال - سیده ترنم حسینی از قائمشهر، شایسته  تقدیر بخش نو نگاه- مه‌سیما محمدی از قائمشهر، برگزیده بخش نوجوان شدند.

در بخش شایسته تقدیرنقاشی فراگیر(افراد کم توان جسمی حرکتی) هم؛

سینا زارع هنرستان امام صادق ساری - معصومه حسین پور ایرج از هنرستان صدیقه طاهره آمل توانستند نظر هیات داوران را به خود جلب نمایند.

گفتنی است: این اعضای برگزیده، با همت و تلاش مربیان هنری: شهلا نیکونیا، فاطمه کاظمی، لیلا غلامی و آمنه قاسم نژاد فعالیت کردند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =