درخشش اعضای کانون پرورش فکری قم در نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی کانون

در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امیرطه خلیلی نژاد ۱۲ ساله از مرکز شماره ۳ با هدایت سرکارخانم حقگو در بخش نقاشی نونگاه برگزیده و ماهان شریف‌زاده ۸ ساله از مرکز شماره ۶ با هدایت سرکار خانم صبوری در بخش سفالگری نوخوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، نهمین دوسالانه هنرهای تجمسمی کانون برگزیدگان خود را شناخت. بر همین اساس امیرطه خلیلی‌نژاد ۱۲ ساله عضو مرکز شماره ۳  به عنوان برگزیده بخش نقاشی گروه سنی نونگاه و ماهان شریف‌زاده ۸ ساله و عضو  مرکز شماره ۶  کانون قم به عنوان شایسته تقدیر  بخش سفالگری گروه سنی نوخوان معرفی شدند.

نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «خانواده من، اقلیم من» و با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ی ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار شد.

در مجموع ۳هزار و ۴۶۳ اثر از ۴ رشته به دبیرخانه این جشنواره راه یافته بود که براین اساس در رشته «نقاشی» ۱هزار و ۷۲۸ اثر، در بخش «خوش‌نویسی» ۴۵۵ اثر، در رشته «سفالگری» ۳۹۴ اثر و در رشته «عکاسی» ۸۳۴ اثر را شامل می‌شد. 

طیبه حقگو مربی فرهنگی مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری و رقیه صبوری مربی هنری مراکز کانون قم هدایت اعضای برگزیده در این دوسالانه را برعهده داشتند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =