مدیرکل کانون کرمانشاه برگزیده‌ی جشنواره‌ی مدیران فعال در پژوهش و فناوری سال۱۴۰۲ شد

با حکم استاندار و رییس ستاد هفته‌ی پژوهش و فناوری استان، مدیرکل کانون کرمانشاه برگزیده‌ی جشنواره‌ی مدیران فعال در پژوهش و فناوری سال۱۴۰۲ شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حکم استاندار و رییس ستاد هفته‌ی پژوهش و فناوری استان، مدیرکل کانون کرمانشاه برگزیده‌ی جشنواره‌ی مدیران فعال در پژوهش و فناوری سال۱۴۰۲ شد.
در پیامی استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، از دکتر محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان تقدیر نمود.


در متن لوح تقدیر آمده است:


یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ (مجادله ۱۱)
خدا کسانی از شما را که ایمان آورده و کسانی‌را که از دانش برخوردار شده‌اند به درجاتی بالا برد و خدا به آنچه انجام دهید، آگاه است.


فرهیخته‌ گرامی جناب آقای دکتر محمد خیاط زنجانی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه 


پهنه‌ی آسمان، از مهر و ماه و ستارگان روشنی می‌گیرد و افق پیشرفت ملت‌ها، از درخشش دانش و کوشش مردمانش. شاکر و شادانیم که با افتخار، رسم تکریم در برابر کسانی‌ به جای می‌آوریم که با نور ایمان، علم و عمل، راه را بر خود و دیگران روشن می‌کنند و در وعده‌گاه مقصود، سر بر بلندای رفعت و عزت می‌سایند.
به میمنت هفته‌ی پژوهش و فناوری از شما فرزانه‌ی ارجمند که پیشگامید در شناخت نماد و نمود حضرت رحمان و درک ظرائف جهان و از سر شوق می‌کوشید برای بالندگی ایران اسلامی، سپاسگزاریم و بس خرسند از آن که به دریافت عنوان برگزیده‌ی جشنواره‌ی مدیران فعال در امر پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۲ سزاوار گشته‌اید.
عزتتان روز افزون و نامتان ماندگار باد 


محمد طیب صحرایی 
استاندار و رییس ستاد هفته‌ی پژوهش و فناوری استان کرمانشاه

لازم به ذکر است مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در میان دستگاه‌های عضو شورای اداری استان، با انتشار ۳ مقاله isi ، دو عنوان کتاب و ۶ ارائه در کنفرانس علمی در مدت سال ۱۴۰۲ به عنوان برگزیده‌ی جشنواره‌ی مدیران فعال در پژوهش انتخاب گردیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =