دهه فجر نماد هویت ساز انقلاب اسلامی است

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت  دهه فجر انقلاب اسلامی در جلسه تشکیل این کمیته در  کانون پرورش فکری مازندران از دهه فجر به عنوان نماد هویت ساز انقلاب اسلامی یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، مدیرکل این کانون در نشست هماهنگی کمیته کودک و نوجوان بزرگ‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مازندران که در این اداره کل که با حضور برخی از دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک ونوجوان صورت گرفت؛ دهه فجر را نماد هویت ساز انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 حامد فاضلی کبریا، با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جدید با هویت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن افزود: در حوزه فرهنگی و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به گروه سنی کودک و نوجوان، به درستی کار نشده است.

وی با بیان اینکه می بایست به سمت هویت سازی در راستای فرهنگ انقلاب اسلامی پیش رویم؛ بر ایجاد یک راهبرد مناسب، موثر و منطبق بر ذایقه‌ی مخاطب، برنامه داشته باشیم.

فاضلی گفت: نگاه ما به دهه فجر و ۲۲ بهمن صرفا سیاسی نباید باشد؛ بلکه می بایست با رویکرد فرهنگی و تبیینی به آن بنگریم و آنرا به زبان هنر برای نسل پیش رو نهاینه سازیم و به آیندگان منتقل نماییم.  

مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به حضور فعال همه مربیان و مسئولان مراکز در برنامه ۲۲ بهمن و کیفیت بخشی برنامه‌های ایام الله دهه فجر، بر تشریح و تببین انتخابات به اعضای کانون و رای اولی‌ها و آشنایی آنان به اهمیت مشارکت اجتماعی تاکید کرد و خواستار برنامه سازی در این خصوص شد.

در این جلسه، از سوی دبیر کمیته، اهداف و انتظارات کمیته کودک و نوجوان از دستگاه‌های عضو تشریح شد و در خصوص افزایش سطح آشنایی و معرفتی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران، زمینه موثر برای حضور پرشکوه گروه سنی کودک و نوجوان در مناسبت‌های ملی و انقلابی و آیین‌های بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید گردید.

گفتنی است: دستگاه‌های حاضر نیز به بیان برنامه‌های پیشنهای و نظرات خود در خصوص برپایی باشکوه تر بر نامه‌های این دهه پرداختند.

دهه فجر نماد هویت ساز انقلاب اسلامی استدهه فجر نماد هویت ساز انقلاب اسلامی استدهه فجر نماد هویت ساز انقلاب اسلامی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =