اعلام برگزیدگان دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در فارس

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از اعلام برگزیدگان نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از اعلام برگزیدگان نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در استان خبر داد.

خواجه نژادیان افزود: هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «خانواده من، اقلیم من» و با هدف ایجاد زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید و فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار شد؛ که برگزیدگان در چهار رشته مشخص شدند.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۶۳ اثر در رشته‌ نقاشی، خوش‌نویسی، سفال‌گری و عکاسی به دبیرخانه این رویداد هنری معرفی شدند گفت: در رشته «نقاشی»، یک‌هزار و ۷۲۸ اثر در پنج گروه سنی ۴ تا ۱۷ سال به دبیرخانه این دوسالانه رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با بیان اینکه هیأت داوران از میان آثار، ۲۸ اثر را برگزیده و ۴۰ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند افزود: در بخش «خوش‌نویسی» نیز هیأت داوران ۴۵۵ اثر در چهار گروه سنی ۹ تا ۲۲ سال را داوری و ۲۶ اثر را برگزیده و ۱۵ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند.

وی تاکید کرد: ۵۲ اثر از کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در بخش‌ نقاشی، سفال‌گری و عکاسی به دبیرخانه رسیده که از آن میان، حدود ۲۲ اثر در بخش نقاشی و دو اثر در بخش سفال‌گری شایسته تقدیر اعلام شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: ایلیا محدث عضو مرکز شماره ۵ شیراز، با مربی گری  مریم مرادی، روشان نظری عضو مرکز لارستان، با مربی گری منصوره تقوی فرد، به ترتیب در بخش  نقاشی و سفال شایسته تقدیر شدند.

منصوره تقوی فرد و مریم مرادی به ترتیب تصویر گر کتاب واز برگزیدگان کشوری  مسابقات، و از مربیان توانمند تخصصی هنری  استان فارس می باشند.

اعلام برگزیدگان دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری در فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =