برگزاری  کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر با حضور دستگااهای اجرایی و فرهنگی و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ این نشست که به‌منظور سیاست‌گذاری و هم‌سوسازی اهداف و برنامه‌های دستگاه‌های عضو کمیته کودک ونوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی صورت‌گرفت، با تاکید بر لزوم  برنامه‌محوری آغازشد و با ارایه برنامه‌ها از سوی نمایندگان عضو این کمیته به انجام‌رسید.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران و قدردانی از ممارست و پیگیری دستگاه‌های عضو این کمیته در برنامه‌ریزی هدف‌مند فعالیت‌های کودک و نوجوان و با تبریک در پیش رو بودن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم ایران، به عنوان ملتی که سرنوشت خود را آگاهانه انتخاب کرد، در این راه مشکلات فراوانی را متحمل شد.

سید صادق سجادی در دامه افزود: پرورش فکر کودکان و نوجوانان بر عهده‌ی ماست و ما وظیفه داریم با بهره‌گیری از ویژه‌برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی دستاوردها را به آنان منتقل کنیم.

مسئول کمیته کودک ونوجوان ستاد بزرگ‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان در ادامه به عناوین مهم‌ترین برنامه‌های کانون پرورش فکری اشاره و از ضرورت اجرای چند ویژه‌برنامه فاخر مشترک‌ صحبت‌کرد.

اعزام پیک امید روستایی به مناطق روستایی و کم برخوردار، برگزاری ایستگاه نقاشی 45 متری  ، کاشت 45 اصله درخت با عنوان درختان انقلاب توسط کودکان و نوجوانان  ، مهرواره ادبی و هنری با عنوان " تصویر آن واژه‌ها" با موضوع مصورسازی اشعار انقلابی ، تجلیل از 55 عضو فعال کانون ، برگزاری نمایشگاه و ایستگاه مطالعه با کتاب‌های انقلابی ، زنگ انقلاب در گلزارهای شهدای استان ، نمایش فیلم ، کارگاههای ادبی و هنری ،، پوشش خبری برنامه‌ها توسط صدا وسیمای استان ،ایستگاه نقاشی صورت در روز ۲۲ بهمن  از جمله برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر می باشد.

قابل ذکراست مقرر شده است در جلسه آینده کمیته کودک و نوجوان دستگاههای اجرایی و فرهنگی برنامه‌های پیشنهادی اجرایی دستگاه خود را جهت تصویت در کمیته کودک و نوجوان ارائه دهند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =