کانون، شیرازه و شاکله آن بر تربیت فکر است

معاون توسعه و منابع انسانی کشور در آیین تودیع و معارفه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در اهواز گفت: کانون، شیرازه و شاکله آن بر تربیت فکر است و دانش آموزان در کانون زیر نظر مربیان زیست مؤمنانه و اجتماعی را با حرکت برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی فرا می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، امین کمالوندی، در آیین معارفه داریوش آقاسی مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در اهواز برگزار شد در جمع مسئولین کشوری و استانی با بیان این مطلب افزود؛ کودکان و نوجوانانی که به کانون راه پیدا می‌کنند و آموزش می‌بینند قطعاً با کودکان و نوجوانان که به این مکان فرهنگی نمی‌آیند و آموزش نمی‌بینند متفاوت هستند و قدرت، فهم و درک بیشتری از مسائل پیرامونشان دارند و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه مربیان کانون از شیره درونی خودشان به کودکان و نوجوانان تزریق کنند و آن‌ها را پرورش دهند.

ایشان در ادامه به تصریح کرد؛ کانون دارای ۱۱۰۰ مرکز فرهنگی در کل کشور است که ۶۲ مرکز آن در استان خوزستان هست و از این تعداد ۵۴ مرکز آن به صورت فعال در حال خدمت‌رسانی فرهنگی است.

معاون توسعه و منابع انسانی کانون کشور در پایان گفت: ما در استان مدیر کل منصوب می‌کنیم که مدیر کل مرسوم در سازمان‌های دیگر نیست. مدیران کل، خارج از چهارچوب کانون مدیر کل هستند برای روابط برون سازمانی و در درون سازمان، مدیر کل فقط مربی مسئول ارشد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =