افزایش تعامل هر چه بیشتر کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران در البرز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و مسوول حراست کانون استان در دیدار با مدیر کانون زبان استان، بر ضرورت افزایش تعامل هر چه بیشتر و اجرای فعالیت‌های مشترک تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی ادار کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز زینب عاشری، مدیر کل کانون استان البرز در این دیدار همچنین از لزوم اختصاص برد اطلاع‌رسانی ویژه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراکز کانون زبان استان سخن گفته و افزود با توجه به مراجعه‌ی مخاطبان به کانون زبان ایران، این فضا می‌تواند بستری برای معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خانواده‌ها باشد.

افزایش تعامل هر چه بیشتر کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران در البرز

این مقام مسوول همچنین بر ضرورت افزایش تعامل در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرده و افزود باید از ظرفیت‌های کانون زبان برای اجرای فعالیت های ویژه‌ی فرهنگی، هنری و ادبی از جمله تشکیل گروه سرود دو زبانه و ... بهره گرفته شود .

در ادامه محسن فیض‌اللهی، مدیر کانون زبان ایران در البرز به بیان مشکلات و مسائل موجود پرداخت.

تعیین مکان برای مراکر کانون زبان در هشتگرد و فردیس و پاسخگویی به مطالبات مردمی در این زمینه و کمک به حل مشکلات کانون زبان و ایجاد شرایط مناسب‌تر برای خدمت رسانی از جمله مواردی بود که در این دیدار مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

افزایش تعامل هر چه بیشتر کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران در البرز

گفتنی است،مدیر کانون زبان ایران در استان البرز پس از دیدار با مدیر کل کانون در نشستی صمیمانه با اسمعیل مزین، مسؤول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، دیدار کرده و در راستای افزایش تعاملات و همکاری و آسیب شناسی و حل مشکلات کانون زبان البرز  بحث و تبادل نظر کردند.

لازم به توضیح است این دیدارها ظهر روز شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =