تماشاخانه سیار کانون به استان بوشهر سفر می‌کند

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با حضور در شهرهای مختلف استان بوشهر به اجرای برنامه‌های متنوع می‌پردازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری روز شنبه ۳۰ دی در شهرهای دیلم و گناوه، روز یک‌شنبه ۱ بهمن در شهرهای دشتستان و تنگستان، روز دوشنبه ۲ بهمن در شهرهای دشتستان و بوشهر، روز سه‌شنبه ۳ بهمن در شهر بوشهر، روز چهارشنبه ۴ بهمن در شهرهای بوشهر و دشتی، روز پنج‌شنبه ۵ بهمن در شهرهای دیر و کنگان و روز جمعه ۶ بهمن در شهرهای جم و عسلویه حضور خواهد داشت.

اجرای نمایش «بچه زرنگ» براساس سرفصل‌های کتاب درسی از برنامه‌های تماشاخانه سیار در استان بوشهر است. در این نمایش ضمن برشمردن ویژگی‌های بچه‌های موفق با برخی از مهارت‌های زندگی و مفاهیم آموزشی با مشارکت تماشاگران آشنا می‌شویم.

در تولید این نمایش تماشاخانه سیار و مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری همکاری داشتند.

نویسنده و کارگردان نمایش «بچه زرنگ» مجید نصری است که به همراه پویا یزدانجو و میثم میثاقی به اجرای برنامه می‌پردازند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: درسا نصیری دستیار کارگردان، سعیده دادگر طراح لباس، محمد نجفی آهنگساز و محمد خوارزمی ترانه سرا.

همچنین برگزاری مسابقه، سرگرمی و معرفی کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری از جمله برنامه‌های تماشاخانه است. برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود نمایش «بچه زرنگ» با همراهی تماشاخانه سیار پیش‌تر اجراهایی در استان‌های مرکزی و لرستان داشته است و در دور دوم سفرهای تماشاخانه در استان بوشهر اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =