تماشاخانه سیار کانون به روستاهاو مناطق محروم بوشهر سفر کرد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با نمایش"بچه زرنگ" در سفر خود به استان بوشهر در مناطق کم‌برخوردار به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، تماشاخانه سیار کانون از روز ۳۰دی ماه  وارد استان شده و تا ۶ بهمن در روستاها و مناطق محروم استان به اجرای برنامه می پردازد.

بر این اساس تماشاخانه سیار کانون سفر خود را از شهرستان دیلم آغاز می کند و با عبور از شهرستان های گناوه، دشتستان، تنگستان، بوشهر، دشتی، دیر، کنگان ، جم و در شهرستان عسلویه به پایان می رساند.

اجرای نمایش «بچه زرنگ» براساس سرفصل‌های کتاب درسی از برنامه‌های تماشاخانه سیار در استان بوشهر است. در این نمایش ضمن برشمردن ویژگی‌های بچه‌های موفق با برخی از مهارت‌های زندگی و مفاهیم آموزشی با مشارکت تماشاگران آشنا می‌شویم.

نویسنده و کارگردان نمایش «بچه زرنگ» مجید نصری است که به همراه پویا یزدانجو و میثم میثاقی به اجرای برنامه می‌پردازند.

شایان ذکر است سفر تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای ایجاد عدالت فرهنگی و با هدف خدمت رسانی و دسترسی کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم برخوردار به خدمات فرهنگی انجام می پذیرد.

همچنین برگزاری مسابقه، سرگرمی و معرفی کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری از جمله برنامه‌های تماشاخانه است. برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =