کد خبر: 336127
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
کتاب‌خانه سیار روستایی بابلسر آغاز به کار کرد

کتاب‌خانه سیار روستایی کودکان و نوجوانان شهرستان بابلسر آغاز  به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در آیین گشایش این کتاب‌خانه که در مدرسه حضرت علی بن ابی طالب روستای دوغی‌کلا بخش هادی شهر شهرستان بابلسر که با حضور مدیرکل این کانون، بخشدار هادی شهر، معاون آموزش و پرورش شهرستان و خانواده‌ها برگزار شد، از خودرو کتاب‌خانه سیار روستایی این منطقه رونمایی شد.

کتاب‌خانه سیار روستایی بابلسر آغاز به کار کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در این مراسم و در جمع دانش آموزان دختر و پسر،  این کتاب‌خانه را هدیه کانون به کودکان و نوجوانان روستاهای این شهرستان دانست و افزود: در کنار فعالیت‌های اصلی کانون، آموزش مهارت زندگی مورد توجه ماست.
حامد فاضلی با  بیان اینکه آینده کشور به دست بچه‌های امروز توسعه می باید، ابراز  داشت: هرچه دانش و مهارت شما در امور علمی و زندگی توسعه یابد، زندگی موفق‌تری خواهید داشت.
این مسئول ادامه داد: کتاب‌خانه سیار روستایی، خودرویی مجهز به کتاب و اقلام فرهنگی است که با حضور یک مربی ۲۰ مدرسه روستایی را تحت پوشش قرار می‌دهد.
گفتنی است: در حواشی این آیین، اردوی جهادی فرهنگی مربیان کانون مازندران ویژه دانش آموزان این مدرسه با اجرای فعالیت نجوم در آسمان نمادی بادی، کارگاه‌های کاردستی، نقاشی و قصه‌گویی و همچنین اجرای نمایش عروسکی و جنگ شادی صورت گرفت.

کتاب‌خانه سیار روستایی بابلسر آغاز به کار کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =