بررسی شاخص‌های ارزیابی عملکرد در جلسه توسعه‌ی مدیریت کانون البرز

اعضای کارگروه توسعه مدیریت کانون البرز با حضور مدیر کل کانون استان،  نقاط قوت و ضعف شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۱ را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، مهدیه محمدی سواد رودباری، کارشناس ارزیابی عملکرد اداره کل کانون استان البرز در ابتدای این نشست توضیحاتی را در رابطه با شاخص‌های اختصاصی و عمومی  ارزیابی در سال گذشته  بیان کرده و به بررسی نقاط قوت و ضعف شاخص‌ها پرداخت.

محمدی ضمن اشاره به کسب امتیاز قابل قبول  در بخش شاخص‌های اختصاصی و عمومی گفت خوشبختانه کانون با چند پله ارتقا توانسته رتبه ۱۲ را از بین ۶۸ دستگاه استان از آن خود کند ولی امیدواریم بتوانیم به وضعیت مطلوب نزیدک شده و با رفع نواقصی که امسال اتفاق افتاد، در ارزیابی سال ۱۴۰۲ جایگاه بهتری را کسب کنیم.

وی در ادامه در خصوص رضایت مندی مخاطبان، مناسب سازی فضاها برای توانخواهان، مدیریت سبز، ارتقای بهره وری و اصلاح الگوی مصرف، تببین و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، قانون حمایت خانواده، توجه به سامانه‌های «سادا» و «سجاده» و تبیین شاخص‌ها، ارزشیابی سطح ۴ و دیگر موارد موجود در سامانه‌ی ارزیابی عملکرد، نکاتی را مطرح کرده و ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران به ویژه عزیزانی که موفق به کسب امتیاز کامل در شاخص‌های حوزه‌ی فعالیت خود شده بودند، افزود باید برای کاهش نقاط ضعف و استمرار نقاط قوت تلاش کنیم.

ارزیابی عملکرد باید به معنای واقعی اتفاق بیفتد

در ادامه‌ی این نشست زینب عاشری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز و رییس جلسه  ضمن قدردانی از فعالیت‌هایی که تا کنون صورت پذیرفته است افزود ارزیابی عملکرد باید به معنای واقعی اتفاق بیفتد و بتوانیم  رضایت مخاطبان کانون در تمام حوزه‌ها را جلب کرده و فعالیت‌های شایسته‌ای را  همچون گذشته برای آنان اجرا کنیم.

ضرورت احصای درسست شاخص‌ها و رفع نواقص موجود و پررنگ کردن نقاط قوت از دیگر مواردی بود که این مسوول به آن اشاره کرد.

توجه ویژه به حوزه‌ی جمعیت و فرزند آوری از دیگر نکاتی بود که مورد تاکید مدیر کل کانون البرز قرار گرفت.

این مقام مسؤول ضمن اعلام تسهیلات در نظر گرفته شده برای مادران شاغل و دارای فرزند کمتر از ۷ سال بر ضرورت توجه به مقوله‌ی فرزندآوری و خانواده‌ محوری تاکید کرد.

در ادامه کارشناسان حاضر در این نشست  در خصوص شاخص‌های واحد مربوط به خود  پیشنهاداتی را مطرح کردند.

قرار است نشست بعدی این کارگروه که جلسه اول آن روز سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ در اتاق جلسات اداره کل کانون البرز، برگزار شد، با حضور نمایندگان و کارشناسان سازمان مدیریت با موضوع بررسی نقاط قوت و ضعف  شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۱۴۰۱ و تبیین موارد موجود برگزار شود .  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =