برگزاری نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان خوزستان

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان خوزستان پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای کارگروه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان خوزستان به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین اقبال مهدوی راد، نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، معاونین کانون استان و اعضای این کمیته برگزار شد.
در این جلسه بهرام یارزاده دهکردی معاون فرهنگی کانون ضمن تبریک ولادت حضرت امام علی (ع) و با اشاره به مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر افزود؛ عینیت‌بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ترویج وحدت ملی و توجه به قومیت‌های مختلف، تقویت ارتباط بین دولت و مردم، تقویت ارتباط بین دولت و مردم، برنامه‌ریزی مطلوب برای مراسم، ترویج اصول و ارزش‌های دینی_اسلامی، تسلیح ملت با اطلاعات، پشتیبانی از مسائل منطقه‌ای، تقویت به مشارکت مردمی، ارتقاء نقش زنان در جامعه، ترویج مشارکت فعال در انتخابات و ترویج فرهنگ دیپلماتی فرهنگی را از جمله اهداف کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر امسال عنوان کرد.
رویکردها و وظایف اجرایی کارگروه کمیته کودک و نوجوان، وظایف کمیته‌های تخصصی، شعار محوری و هشتک‌ها و همچنین عناوین روزشمار دهه مبارک فجر امسال و... از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان خوزستان
در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین اقبال مهدوی راد هنر را، بهترین طریق برای انتقال مفاهیم و گفتار انقلاب به نسل نو دانست و تصریح کرد؛ کانون به عنوان مکانی فرهنگی می‌تواند با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مربیان خود از طریق شعر، نقاشی، فیلم، برگزاری مراسمات با محوریت مذهبی و ملی و... این نقش را به‌خوبی ایفا کند.
ایشان با اشاره به‌ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی و ملی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، آمادگی کامل این نهاد را، جهت همکاری در راستای برگزار کردن هرچه باشکوه‌تر جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.
در این جلسه نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی، اداره کل بهزیستی ضمن تأکید بر همکاری و همراهی در برگزاری این جشن ملی، به اختصار به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

برگزاری نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان خوزستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =