کد خبر: 336336
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
بازدید 63
نشست فرزندآوری و جوانی جمعیت در کانون البرز برگزار شد

نشست فرزندآوری و جوانی جمعیت با حضور «زهراصادقی»، فعال خانواده و جمعیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  البرز این متخصص که با فرزند کوچکش در این نشست آموزشی حاضر شده بود در ابتدا از تجربیات خودش به عنوان یک مادر جوان چهار فرزندی برای همکاران بانوی ستادی کانون البرز صحبت کرد.

وی در ادامه به اهمیت فرزندآوری و جمعیت از دیدگاه دین مبین اسلام اشاره کرده  و از توجه ویژه خدا و جاری شدن برکات مادی و معنوی در زندگی به واسطه فرزندان و اهمیت فرزندآوری در زمان قدیم سخن گفته  و سپس از تلاش‌های دشمنان برای مقابله با افزایش نسل ایرانیان سخن گفت.

نشست فرزندآوری و جوانی جمعیت در کانون البرز برگزار شد

فرآیند تربیت در خانواد‌های دارای فرزند بیشتر راحت تر است

صادقی در بخش دیگری از سخنانش از مزیت‌های فرزند آوری و اهمیت این امر برای تربیت فرزندان سخن گفته و افزود یقینا فرآیند تربیت در خانواده‌های دارای فرزند بیشتر راحت ‌تر اتفاق خواهد افتاد.

بیان برخی آسیب‌های تک فرزندی از جمله وابستگی بیشتر فرزندان به مادر و پدرو بیان برخی آسیب‌های آینده در صورت عدم افزایش نرخ رشد در وضعیت کنونی از جمله پیری و سالمند شدن جامعه از دیگر مواردی بود که توسط این کارشناس و فعال جمعیتی مطرح شد.

در بخش دیگر این نشست، کارشناسان مسؤول و کارشناسان حوزه‌های مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در مورد موانع و مشکلات وجود در زمینه فرزندآوری از جمله عدم وجود تسهیلات حمایتی ویژه برای مادران شاغل بحث و گفتگو کردند .

گفتنی است قرار است این سلسسله نشست‌ها که اولین جلسه‌ی آن روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد، در سطوح مختلف برای همکاران و اولیای اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =