«دوره گردها» در سالن نمایش کانون قزوین به روی صحنه رفت

در آستانه دهه مبارک فجر با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، نمایش پرنشاط «دوره گردها» با حضور عمو فیتیله‌ای‌ها در سالن نمایش کانون استان قزوین به روی صحنه رفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «دوره‌گردها» نمایشی شاد و آهنگین است که برای کودکان و خانواده‌ها طراحی شده است. در این نمایش کودکانی با شرایط متفاوت با این گروه روبه‌رو شده و اتفاق‌های ویژه‌ای را در کنار هم رقم می‌زنند. این نمایش سعی دارد به‌صورت غیرمستقیم موارد مختلف رفتاری را با رویکرد روان‌شناسی بررسی کند.

عوامل نمایش «دوره‌گردها» عبارتند از: نویسنده: زیبا ‌برجی‌فلاح، کارگردان: علی ‌فروتن، بازیگران: حمید ‌گلی، علی ‌فروتن، محمد ‌حاجی‌بابایی، زیبا ‌برجی‌فلاح، امید ‌اسکندر و محمد ملاولی، موسیقی و اجرا: امید ‌اسکندر و محمد ملاولی، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز: سعیده دادگر، طراح صحنه: مهدی نیک‌روش، طراح لباس: سعیده دادگر، طراح گریم: لیلا پریشان، طراح پوستر و بروشور: شیوا بابابیگی، عکاس و ساخت تیزر: محمدسالار گلی، ساخت دکور: امیر یزدان‌صفت، دوخت لباس: مژگان برنده، روابط عمومی: علیرضا باقری، دستیار لباس و صحنه: فوژان فروتن و دستیار گریم: مهدیس نوروزی.

نمایش صحنه‌ای «دوره گردها» از روز یک‌شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ به مدت سه روز، در سالن نمایش مجتمع کانون استان قزوین به روی صحنه می‌رود.

این نمایش با همکاری شرکت گاز استان قزوین و درمانگاه دندانپزشکی مدرن دنتال در نوبت صبح برای مدارس و مهدهای کودک و بعدازظهر برای خانواده‌ها اجرا می‌شود.

«دوره گردها» در سالن نمایش کانون قزوین به روی صحنه رفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =