کد خبر: 335288
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
نمایش «دوره‌گردها» به سینما تئاتر کانون رسید

نمایش «دوره‌گردها» به کارگردانی علی فروتن، از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سینما تئاتر کانون به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «دوره گردها» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری بود که قرار است این‌بار در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزراء سابق) تهران اجرا ‌شود.

«دوره‌گردها» نمایشی شاد و آهنگین است که برای کودکان و خانواده‌ها طراحی شده است. در این نمایش کودکانی با شرایط متفاوت با این گروه روبه‌رو شده و اتفاق‌های ویژه‌ای را در کنار هم رقم می‌زنند. این نمایش سعی دارد به‌صورت غیرمستقیم موارد مختلف رفتاری را با رویکرد روان‌شناسی بررسی کند.

عوامل نمایش «دوره‌گردها» عبارتند از: نویسنده: زیبا ‌برجی‌فلاح، کارگردان: علی ‌فروتن، بازیگران: حمید ‌گلی، علی ‌فروتن، محمد ‌حاجی‌بابایی، زیبا ‌برجی‌فلاح، امید ‌اسکندر و محمد ملاولی، موسیقی و اجرا: امید ‌اسکندر و محمد ملاولی، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز: سعیده دادگر، طراح صحنه: مهدی نیک‌روش، طراح لباس: سعیده دادگر، طراح گریم: لیلا پریشان، طراح پوستر و بروشور: شیوا بابابیگی، عکاس و ساخت تیزر: محمدسالار گلی، ساخت دکور: امیر یزدان‌صفت، دوخت لباس: مژگان برنده، روابط عمومی: علیرضا باقری، دستیار لباس و صحنه: فوژان فروتن و دستیار گریم: مهدیس نوروزی.

علاقه‌مندان به دیدن نمایش «دوره‌گردها» می‌توانند از روز ۲۰ دی ۱۴۰۲ (روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه) ساعت ۱۹ به سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.

شایان ذکر است هم‌اکنون سرود، نمایش «عطر آدم» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی‌سپهر تا ۱۵ دی ساعت ۱۹ در سالن سینما تئاتر کانون در حال اجراست.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت نمایش «دوره‌گردها» را تهیه کنند.

نمایش «دوره‌گردها» به سینما تئاتر کانون رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =