حضور مدیران بلند پایه استان قم در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سید محمد آقامیری استاندار قم و جمعی از مدیران بلندپایه استان با حضور در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشکلات این منطقه را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، سید محمد آقامیری استاندار قم و جمعی از مدیران بلندپایه استان با حضور در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشکلات این منطقه را بررسی کردند.

استاندار قم در این جلسه بررسی مشکلات و طرح‌های مغفول مانده پردیسان را از مهمترین مطالبات این منطقه عنوان کرد.

 تعیین تکلیف ورزشگاه پردیسان، بررسی وضعیت بیش از ۳۵ هزار واحد ساختمانی بدون مجوز پایان کار، ساخت کتابخانه مرکزی در پردیسان، ساخت تعداد ۶ واحد مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی در منطقه پردیسان، ارتقای ۲ کلانتری موجود در پردیسان و اختصاص زمین برای ساخت کلانتری در سایت ۵۶۰ هکتاری  از جمله موارد مطرح شده و مورد تصویب در این جلسه بود. 

در این جلسه محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم نیز به معرفی مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری و بیان مشکلات جاری این مجتمع پرداخت و درخواست کرد برای بهره برداری بهینه‌تر از این مجتمع و رفع مشکلات آن بودجه‌های ویژه تعلق گیرد. 

تعیین تکلیف اجرای زیرساخت‌های سایت‌های جدید در حال ساخت، تکمیل و احداث کانال جمع آوری آب‌های سطحی بالا دست سایت ۵۶۰ هکتاری حداکثر ظرف مدت ۶ ماه، تعیین تکلیف صدور مجوز پایان کار بیمارستان مادر، اختصاص زمین برای ساخت ۵ پایگاه اورژانس و ۱۳ پایگاه سلامت در پردیسان، ساخت ۵ مرکز اورژانس اجتماعی ساخت شعبه بانک‌های دولتی در پردیسان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =