پیشرفت‌های کشور در حوزه فضایی روایت شد

هم‌زمان با سومین روز از خجسته ایام چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و روز ملی «فناوری فضایی»، دستاوردهای کشور در عرصه‌ی فضایی در کانون دولت‌آباد برای اعضای مرکز تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ مرکز فرهنگی هنری کانون دولت‌آباد به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین روز ملی «فناوری فضایی» ویژه‌برنامه‌ای را تحت عنوان «روایت پیشرفت ایران» با حضور سرهنگ پاسدار محمد پناهی از سپاه ناحیه شهرستان نمین و با شرکت بیش از ۳۰ عضو طرح کانون مدرسه برگزار کرد.

در ابتدای این برنامه که در سالن مطالعه مرکز برگزار شد مربی مرکز با تبریک دهه‌ی مبارک فجر روز ملی فناوری فضایی را معرفی کرده و درباره نام‌گذاری این مناسبت مطالبی را بیان کرد.

در ادامه سرهنگ پاسدار محمد پناهی به روایتگری درباره‌ی پیشرفت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی در این حوزه پرداخته و نقش و اهمیت فناوری فضایی در اقتدار کشور را تبیین کرد.

همچنین در انتهای این گفتگو سؤالاتی از اعضا در موضوع برنامه پرسیده شد که به چهار عضو هدایایی از طرف سپاه ناحیه شهرستان اهدا شد.

گفتنی است در پایان برنامه اعضا سرود «ایران» را در وصف میهن مقتدر و عزیزمان اجرا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =