دومین جشنواره سرود آفرینش برگزار شد

مرحله استانی دومین جشنواره سرود آفرینش با عنوان نغمه‌های روشن فردا روز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه همزمان با دهه مبارکه فجر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم مرحله استانی دومین جشنواره سرود آفرینش با عنوان نغمه‌های روشن فردا روز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه همزمان با دهه مبارکه فجر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد. 

در ابتدای این رویداد که پس از تلاوت قرآن با اجرای سرود ملی توسط گروه رزم‌نوازان نیروی انتظامی آغاز به کار کرد،  محمد غفاری مدیرکل کانون استان ضمن خوشامد به میهمانان و تبریک ایام الله دهه فجر افزود: امید داریم با همت و تلاش همکاران کانون  و گروه‌های سرودی که در بخش آزاد که در این جشنواره در خدمتشان هستیم شاهد  اجراهای خوب و روشنی باشیم. وی همچنین از  حجت الاسلام ذاکری که با تلاش ایشان روند تازه و پرشوری فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری در مناسبتهای مختلف شهر در جریان است و روح تازه ای در اتفاقات استان دمیده شده قدردانی کرد. 

دومین جشنواره سرود آفرینش برگزار شد

غفاری در ادامه از تولیدات و هنر ارزنده و ماندگار سهیل مطیعا آهنگساز، نوازنده، رهبر ارکستر و مربی پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی کرد. "تمامی گروه‌های سرودی که در بخش کانونی در این جشنواره حضور دارند از هنرمانای ایشان بهره می‌برند. آثار ایشان ماندگار و جریان ساز است. " در پایان ضمن قدردانی از هیئت داوران به معرفی مختصری از هرکدام پرداخت. 

دومین جشنواره سرود آفرینش برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین ذاکری رییس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم دیگر سخنران مراسم افتتاحیه این جشنواره بود. وی دهه فجر را به حاضران تبریک گفته و ادامه داد: " امیدوارم این حرکت های خوب فرهنگی که ریشه و پایه آن به سنت ما و فرهنگ والا و ارزشمندی که ما ایرانیان داریم برمی‌گردد و به برکت انقلاب اسلامی جهت و سمت و سوی این فعالیت‌های فرهنگی متعالی شده است. کار برای کودکان و نوجوانان بسیار ارزشمند است چرا که بحث تربیت و پرورش نسل آینده را در پی دارد و یکی از ابزار های ارزشمند این عرصه هنر است." ور در پایان  از کسانی که به هر نحوی در این رویداد فرهنگی دخیل هستند قدردانی و برای آنها آرزوی توفیق کرد.

دومین جشنواره سرود آفرینش برگزار شد

در ادامه این رویداد که اجرای آن را محسن کریمی مربی سیارروستایی کانون قم برعهده داشت ، گروه‌های سرود شرکت کننده در دو نوبت صبح و عصر به اجرای سرود و رقابت پرداختند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =