فعالیت‌های کتابخانه‌ی سیارکانون البرز به مناسبت ایام‌الله دهه‌ی فجر / طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی در روستاهای البرز  

مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی کانون البرز از اجرای فعالیت‌های متنوع و اهدای کتاب، در مناطق تحت پوشش این کتابخانه به مناسبت ایام‌الله دهه‌ی فجر، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان االبرز، علی امام وردی زاده، مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان البرز ضمن اعلام این خبر گفت مرکز سیار نیز مانند تمام کتابخانه‌های ثابت با هدف  توجه کودکان و نوجوانان به مناسبت‌های ملی، مذهبی، ایام الله دهه فجر را گرامی داشته و سعی کردیم  فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی ویژه‌ی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی ایران را با همکاری دانش اموزان مناطق روستایی و کم برخوردار استان و برخی گروه‌های هنری،  به نحو شایسته برگزار کنیم.

امام وردی زاده افزود  این فعالیت‌ها از ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با آغازین روز دهه‌ی مبارک فجر شروع شده و تا روز شنبه ۲۱ بهمن، میهمان دانش آموزان مدارس مختلف با فعالیت های ویژه‌ی این دهه خواهیم بود.

معرفی وقایع ایام انقلاب و روزشمار پیروزی،معرفی شخصیت امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، برگزاری مسابقه از وقایع انقلاب و نمایش پویانمایی‌های تولید کانون از جمله فعالیت‌های ویژه‌ی ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که امام وردی زاده از آن‌ها نام برد.

اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در روستاهای البرز

مربی کتابخانه‌ی  سیار روستایی کانون البرز همچنین گفت با توجه به اهمیت مطالعه و هدف اصلی کتابخان های کانون جهت ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر طرح اهدای کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در حاشیه‌ی فعالیت‌های اجرایی برگزار و کتاب ها به دانش آموزان مدرسه‌ی شهید جمعدار، روستای چندار، مدرسه‌ی شهدای سرخاب روستای سرخاب و مدارس روستاهای  رمنده، آغچه حصار، بختیار ودیگر مناطق تحت پوشش کتابخانه اهدا شد.

گزارش تصویری

این مربی با اشاره به این که فعالیت‌های کتابخانه‌ی سیار روستایی در تمام ایام سال ادامه دارد گفت در ایام سال تحصیلی بیشتر در تعامل با آموزش و پرورش و درمدارس و در فصل تابستان نیز با مراجعه به دفاتر تسهیلگری، مساجد و ... فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به مناطق روستایی و کم برخورردار شهری که مرکز قابت ندارند برده و به این کودکان و نوجوانان معرفی می‌کنیم.

لازم به توضیح است فعالیت‌های ایام‌الله دهه فجر از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ با شعار محوری«جشن ملی، مشارکت قوی ، آینده روشن» همزمان با سراسر کشور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار«جشن ملی، بچه‌های امروز، آینده‌ی روشن»، در دو سطح مرکزی و استانی، برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =