گسترش فعالیت های کانون با حضور کتابخانه های سیار روستایی در روستای دهنو

در حاشیه اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در روستای دهنو جلسه ای با حضور مدیرکل کانون هرمزگان و دهیار و شورای آن روستا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، جلسه ای مشترک با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان، عباس جورکش عضو شورای اسلامی، ابوطالب زمین پیما رئیس شورای اسلامی، مرتضی خوسه عضو شورای اسلامی و محسن منکرزاده، محمد پور احمدی فرمانده بسیج ومحسن منکرزاده عضو شورای بسیج روستای دهنو در حاشیه تماشاخانه سیار کانون در این روستا برگزار شد.

این جلسه در حاشیه اجرای برنامه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در راستای اهداف اجرای عدالت فرهنگی و دسترسی کودکان ونوجوانان روستا به فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی کانون تشکیل شد.در ابتدا مدیرکل کانون هرمزگان کشف و پرورش استعداد کودکان ونوجوانان را از اولویت وظایف سازمانی کانون عنوان کرد وگفت: ایجاد انگیزه شادی و نشاط و امید آفرینی از اهداف مهم حضور تماشاخانه سیار در استان هرمزگان است.

در این جلسه پشتکوهی به گسترش فعالیت‌های کانون و تحقق عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی در بین کودکان ونوجوانان تاکید کرد و گفت: لازم است همه کودکان و نوجوانان از فعالیت های کانون بهره مند باشند و این در حالی است که تعداد مراکز ثابت کانون در استان محدود می باشد.

در همین راستا کانون از طریق مراکز کتابخانه های سیار روستایی کودکان ونوجوانان روستا را از فعالیت های کانون بهرمند می کند.وی افزود: کانون استان نیز با کتابخانه های سیار روستایی برای گسترش فعالیت های اوقات فراغت با محوریت کتاب و فراهم آوردن لحظات شاد و مفرح برای کودکان روستایی و حاشیه مناطق کم برخوردار شهری نهایت تلاش خود را انجام می دهد تا موجب برقراری عدالت فرهنگی در مناطق محروم حاشیه شهرها شود و کمبودهای فرهنگی کودکان و نوجوانان را تا حدودی جبران کند.

در ادامه مسئولان روستا ضمن قدردانی از حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری و اجرای فعالیت های شاد و ارزشمند فرهنگی در این روستا از همکاری و مشارکت دهیاری و شورای روستای دهنو در اعزام کتابخانه های سیار روستایی کانون قول مساعد داد.به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، جلسه ای مشترک با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان، عباس جورکش عضو شورای اسلامی، ابوطالب زمین پیما رئیس شورای اسلامی، مرتضی خوسه عضو شورای اسلامی و محسن منکرزاده، محمد پور احمدی فرمانده بسیج ومحسن منکرزاده عضو شورای بسیج روستای دهنو در حاشیه تماشاخانه سیار کانون در این روستا برگزار شد.
این جلسه در حاشیه اجرای برنامه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در راستای اهداف اجرای عدالت فرهنگی و دسترسی کودکان ونوجوانان روستا به فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی کانون تشکیل شد.
در ابتدا مدیرکل کانون هرمزگان کشف و پرورش استعداد کودکان ونوجوانان را از اولویت وظایف سازمانی کانون عنوان کرد وگفت: ایجاد انگیزه شادی و نشاط و امید آفرینی از اهداف مهم حضور تماشاخانه سیار در استان هرمزگان است.
در این جلسه پشتکوهی به گسترش فعالیت‌های کانون و تحقق عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی در بین کودکان ونوجوانان تاکید کرد و گفت: لازم است همه کودکان و نوجوانان از فعالیت های کانون بهره مند باشند و این در حالی است که تعداد مراکز ثابت کانون در استان محدود می باشد.در همین راستا کانون از طریق مراکز کتابخانه های سیار روستایی کودکان ونوجوانان روستا را از فعالیت های کانون بهرمند می کند.
وی افزود: کانون استان نیز با کتابخانه های سیار روستایی برای گسترش فعالیت های اوقات فراغت با محوریت کتاب و فراهم آوردن لحظات شاد و مفرح برای کودکان روستایی و حاشیه مناطق کم برخوردار شهری نهایت تلاش خود را انجام می دهد تا موجب برقراری عدالت فرهنگی در مناطق محروم حاشیه شهرها شود و کمبودهای فرهنگی کودکان و نوجوانان را تا حدودی جبران کند.
در ادامه مسئولان روستا ضمن قدردانی از حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری و اجرای فعالیت های شاد و ارزشمند فرهنگی در این روستا از همکاری و مشارکت دهیاری و شورای روستای دهنو در اعزام کتابخانه های سیار روستایی کانون قول مساعد داد.
شایان ذکر است؛ در این جلسه مصوب گردید جهت بررسی راه های دسترسی کودکان و نوجوانان به خدمات کانون با کتابخانه سیار مذاکراتی با فرمانداری و اداره کل روستایی صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =