ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت جشن بزرگ «نیمه شعبان» در کانون البرز

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با برگزاری پویش‌ها  و ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری سالروز ولادت امام زمان (عج) را گرامی می‌دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، حضور و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دو برنامه‌ی بزرگ استانی پویش«امید آینده»  و مراسم احیای دخترانه‌ی «ماه من» از برنامه‌های کانون استان برای گرامی داشت این مناسبت مهم است.

پویش های «امید آینده» و احیای نوجوان «ماه من » در کرج 

در پویش امید آبنده در یک اجتماع بزرگ مادر- فرزندی که راس ساعت۱۴ روز  یکشنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ مصادف با ۱۵ شعبان با حضور کودکان سنین مختلف  در مصلی بزرگ کرج برگزار خواهد شد، مادران قصد دارند رژه با کالسکه را انجام داده و فرزندان خود را به عنوان سربازان امام زمان (عج) معرفی کنند.

ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت جشن بزرگ «نیمه شعبان» در کانون البرز

مراسم احیای دختران نوجوان با عنوان «ماه من» نیز دیگر برنامه‌ای اس که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در اجرای آن فعالیت دارد،این پویش نوجوانانه نیز شنبه شب از ساعت ۲۲ تا ۱ بامداد در شبستان حبیب ابن مظاهر، مصلی بزرگ کرج برگزار شده و دختران نوجوان با حضور در این ویژه برنامه در فعالیت‌های متنوعی از جمله اجرای سرود، رصد ماه، کارگاه هنری و پرده خوانی مهدوی حضور خواهند داشت و توسط ععمو روحانی هر چه بیشتر با شخصیت امام زمان (عج)، آشنا خواهند شد .

ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت جشن بزرگ «نیمه شعبان» در کانون البرز

جشن‌های نیمه‌ی شعبان در مراکز کانون البرز

ویژه برنامه‌های گرامی داشت نیمه‌ی شعبان در مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان البرز هم  از هفته‌ی گذشته با مشارکت اعضا و والدین در مراکز آغاز شده است.

جشنواره‌ی غذاهای بومی، محلی در مرکز ۱ کانون کرج

همکاراان مرکز شماره‌ی ۱ کانون کرج به این مناسبت و با هدف ایجاد شور و نشاط در اعضا و برقراری ارتباط بیشتر با والدین روز پنجشنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۲،  جشنواره‌ی غذاهای بومی، محلی را برگزار کردند.

برگزاری کارگا‌های شعرخوانی و بازی و سرگرمی از دیگر فعالیت‌های مرکز به این مناسبت بود .  

ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت جشن بزرگ «نیمه شعبان» در کانون البرز

جشن میلاد امام زمان (عج) در مرکز شماره ۲ کانون کرج

معرفی وقایع، معرفی شخصیت امام زمن (عج)، شعرخوانی از کتاب «تو بوی سیب می دهی»، پخش سرود و نمایش پویانمایی و تجلیل از اعضای فعال گروه سرود مرکز، از جمله برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود .

گرامی داشت نیمه‌ی شعبان و روز «زبان مادری» در مرکز شماره ۳ کانون کرج

با توجه به نامیده شدن روز دوم اسفند ماه، به عنوان روز «زبان مادری»، مرکز شماره‌ی ۳ کانون کرج با برگزاری برنامه‌ای با حضور اعضا و والدین از اعضاا خواسته شد تا متن‌های  تبریک ولادت امام زمان عج) را که از قبل با کمک والدین به زبان و گویش محلی آماده کرده‌اند، با هدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با ایران اسلامی و زبان و گویش شهرهای مختلف ایران،  برای دوستان‌شان بخوانند.

برگزاری کارگاه کاردستی مادروکودک وساخت کارت تبریک روزنیمه شعبان وشعرخوانی وهمخوانی سرود یامهدی توسط اعضا ازدیگر برنامه‌های این جشن بود.

ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت جشن بزرگ «نیمه شعبان» در کانون البرز

اجرای بازی مادرو کودک و کارگاه هنری نوجوان در مرکز ۴

همکاران مرکز شماره ۴ کانون کرج نیز به این مناسبت کارگاه هنری ویژه نوجوانان را با حضور ندا ساعی، کارشناس هنری کانون البرز برگزار کردند و این کارشناس با معرفی یکی از تکنیک‌های نقاشی با استفاده از افشانه‌ی رنگ آثار متنوعی را با کمک اعضا خلق کرد.

جشن نیمه شعبان نیز  با حضور اعضای کودک پسر مرکز و مادران آنان برگزار شد؛  معرفی وقایع نیمه شعبان،  شعرخوانی از کتاب  تو بوی سیب می‌دهی،   بازی مادر و کودک، اهدای سربند به بچه‌ها و قصه گویی رهاباقری مطلق عضو نوجوان از برنام‌های این جشن بود .

ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت جشن بزرگ «نیمه شعبان» در کانون البرز

گرامی داشت نیمه شعبان در کتابخانه سیار با همکاری بهزیستی و گروه نمایشی فانوس خیال

کتابخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز نیز با همکاری گروه نمایشی فانوس خیال فعالیت‌های متنوعی را به این مناسبت در روستاهای رمنده، آران و ینگی امام استان البرز، برگزار کرد.

ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت جشن بزرگ «نیمه شعبان» در کانون البرز

حضور کارشناس هنری و مربی سیار در جشن تکلیف کودکان تحت پوشش بهزیستی در امامزاده طاهر (ع) کرج و اجرای فعالیت های قصه‌گویی و بازی و سرگرمی از دیگر فعالیت های این مرکز بود .  

ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت جشن بزرگ «نیمه شعبان» در کانون البرز

ویژه برنامه‌های «جشن تولد یک سفیر» و «نیمه‌ی بهشتی»  در مرکز هشتگرد

همکاران مرکز هشتگرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز نیز دو ویژه برنامه را به این مناسبت تدارک دیدند .

در اولین برنامه روز پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲، اعضای مرکز به همراه والدینشان در

ویژه برنامه " جشن تولد یک سفیر "  حضور یافتند.

معرفی وقایع نیمه شعبان -معرفی شخصیت حضرت مهدی (عج) - قصه گویی " سفیر خوبیها " - ساخت کاردستی کبوتر جمکران و نامه به امام زمان (عج) توسط اعضا و والدین اجرا شد .ت

ویژه برنامه " نیمه ی بهشتی " ویژه  دانش آموزان به مناسبت  نیمه شعبان نیز روز شنبه پنجم اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور دانش آموزان پایه ی چهارم مدرسه دخترانه معصومیه برگزار شد ومعرفی وقایع نیمه شعبان - معرفی شخصیت حضرت مهدی (عج) - قصه گویی " تولد جادویی " - نمایش انیمیشن کچل کفتر باز ساخت کاردستی کبوتر جمکران اجرا شد .

 گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =