کد خبر: 337529
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
نشست «جهاد تبیین» در کانون خوزستان برگزار شد

نشست «جهاد تبیین» به همت واحد بسیج کارمندی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، دومین نشست‌های «جهاد تبیین» واحد بسیج کارمندی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون خوزستان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا موچگانی، داریوش آقاسی مدیر کل کانون و جمعی از کارکنان اداری و مراکز فرهنگی هنری برگزار شد.

مهمان برنامه در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت تمرین ملت برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) گفت: جهان و افکار مردم باید آمادگی این امر مهم را پیدا کنند و از دیدگاه خاص به آن نظر داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در زمان حضور بقیة‌الله سبک زندگی کل جهان تغییر خواهد کند، به تفسیر موارد فلسفی غیبت پرداخت.

 او مقدمه این تغییرات را انجام کارهای صالح و پیروی از ولایت‌فقیه عنوان کرد و عمل‌گرایی را مهم‌ترین تمرین برای ظهر امام دوازدهم دانست و بر مهیا شدن شرایط و همکاری با نائب زمان، که زمینه‌ی اصلی این رویداد مهم است نگاه ویژه داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا موچگانی، مهم‌ترین تربیت در دوران غیبت را، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه و همچنین انتخابات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

ایشان هشت مرحله و الگوی جهانی رسیدن به ثبت اقتصادی که شامل؛ انقلاب، جنگ، انقلاب علمی، تبدیل علم به فناوری، حمایت از تولید داخلی، اصلاح ساختاری، صادرات محوری و تبدیل شدن ارز کشوری به ارز ذخیره‌ی جهانی را به صورت مختصر تشریح کرد و مرحله نهم که مختص ظهور و نقش‌آفرینی مردم ایران در مورد مسئله‌ی ظهور است را نیز به آن‌ها اضافه کرد.

در پایان دومین نشست‌های «جهاد تبیین»، با اشاره به اهمیت و رشد علمی کشور بعد از انقلاب سال ۵۷، با مشارکت اعضای شرکت‌کننده، برخی از مسائل اقتصادی و تاریخی کشورهای در حال توسعه و دلایل رسیدن به رشد و شکوفایی ظاهری آن‌ها بررسی شد.

نشست «جهاد تبیین» در کانون خوزستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =